ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3907.

چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۰۴ ب.ظ

اوصیکم یا عبادالله

و اوصی نفسی،

به مناجات شعبانیه!



+آدم رو بزرگ میکنه..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۳
لوسی می

نظرات  (۳)

فکر کنم اینجا هم اومده 
ما دیشب طبقه بالا بودیم خواهرمو گفتم 
باز فکر کریم از اثرات طبقه بالا بودنه :/
پاسخ:
بعید نیست خب.
۱۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۳۷ پری ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
چشم :)
پاسخ:
چشمت بی بلا :*
۱۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۸:۱۹ مامان محمدمهدی
من صبح ها تو سازمان قبل شروع کارم فایل صوتی مناجاتو میزارم و گرش میکنم و بعد کارمو شروع میکنم
البته کمی زودتر از معمول میرم سرکار که مشکلی بعدش پیش نیاد
پاسخ:
آفرین واقعا :)