ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3922.

دوشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۲۷ ب.ظ

شرط انصاف نیست که

نگم من چند وقت پیش یه ربی خریدم!

خیلی هم خوبه، خیلی هم راضی ام!

شما هم بخرین!

:|



+چرا شرط انصاف نیست؟ چون اینو قبلا گفته بودم!

+صرفا جهت حمایت از تولید ملی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۸
لوسی می

نظرات  (۴)

۱۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۰۸ پری ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
باشه می خریم 
چنده قیمتش :)
پاسخ:
:))
من با ارسال پیامک 30 تومن خریدم.
طرف گفت بیرون قیمتش بیشتره.
چه شما بگین،‌چه نگین،‌ ما پول خرید این چیزا رو نداریم
فعلا یه جالباسی ایستاده واجب تره برا خونمون !!!
پاسخ:
آرهههه برای ما هم واجبه اما ما گذاشتیم پاییز بخریم که درختهای مرحوم بی استفاده رو قطع می کنن :)
۱۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۱۹ مردی بنام شقایق ...
سلام

چی هست؟

میشه به عنوان هدیه روز زن خریدش؟

هاو ماچ ایز ایت؟
پاسخ:
همین ظروف نگهداری رب که تو تلویزیون تبلیغ میکنه که "اینطوری رب نه سیاه و خشک میشه و نه کپک میزنه!"
نمیدونم میشه یا نه!
بستگی به خانمتون داره. به نظر من برای روز زن چیزی بخرین که قبلا گفته برام جالبه.
من با ارسال پیامک 30تومن خریدم. ولی میگفت بیرون بیشتره قیمتش.
ما مصرف رب‌مون بالاس متاسفانه!!! ربی اصن لازممون نمیشه! یعنی رب‌مون اونقدری نمیمونه که بخواد کپک بزنه! :)
پاسخ:
عجب! چه جالب.
خب البته رب منم اصلا کپک نمیزد چون من رب طبیعی مصرف میکنم و تو فریزر نگه داری میکردم کلا برای همین همیشه تازه می مونه!
اینو هم برای این خریدم که هی درِ فریزر رو باز نکنم که بخوام رب دربیارم! خخخخ!
کاربریش ساده ست. اینطوری یه ظرف هم دارم تو یخچال برای رب دم دستی تر مثلا :)