ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3923.

سه شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۰۱ ب.ظ

وااای من باید چطوری دل پر پسرک رو آروم کنم؟

هی راه به راه اشک میریزه،

میگه شما یه روز منو تنها گذاشتی رفتی!

حالا هم که بابا رفته!

یه روز مرده بودی!

یه روز یه دختر آورده بودی!

اینا رو میگه و به پهنای صورت اشک میریزهههه..

:|



+از خودم بدم میاد! :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۹
لوسی می

نظرات  (۷)

ای جان 
براش زن های کارمند رو توضیح بده 

.
.
.
آره منم وقتی نتونم کسیو آروم کنم عصبی میشم گند میزنم :/
پاسخ:
دل پرش از نبودن باباشه، داره سر من خالی میکنه.
حالا من نمیدونم این خاطره ی منو گذاشتی و رفتی رو چطوری باید از سرش بندازم.
چهارسالش بیشتر نیست بیش از هزار بار تا حالا اینو گفته!
مگه کِی تو این کار رو کردی؟ 
خوب بشین باهاش همدردی کن همدلی کن 
باهم حس اون موقعشو مرور کنین 
بعد بگو نباشی هم تو دلت داریش تو دلش داردت 
و سعی هم می کنی تنها نذاریش
پاسخ:
چه میدونم خواب دیده چی شده اینو همیشه میگه!
سعی خودمو کردم :|
نااازی
چقدرحساسه این پسرکمون!!!
موقعیت سختیه خداییش
فکرکنم باید هرطور شده سرش رو گرم کنی ...تایادش بره...شاید هم صحبت کردت موثرترباشه براش...
به هرحال امیدوارم هرچه زودتر این خاطره از ذهنش محو شه
و باباش هم.زودتربباد
پاسخ:
خیلی خیلی خیلی!
منم وقتی یهو اشک ریزان میاد بیرون و تمااااااااااااااام تلاش من برای خوابوندن گل پسر رو از بین می بره نمیدونم باید چه کار کنم بیشتر دلم میخواد سرمو به دیوار بکوبم!
هرکار میکنم یادش نمیره!
میگیم میخندیم حرف میزنیم. باز یه دقیقه تنها میشه میزنه زیر گریه!
به خاطر نبودنِ مستره و بدتر از اون به خاطر اینه که از بچه ها خداحافظی کرد و رفت.
اکثر دفعات وقتی بچه ها بیدار میشن دیگه مستر نیست! اما این بار بیدار بودن که خداحافظی کرد :(

آخی عزیزم...

چقدر روحیات پسرک شبیه منه :(

من فوق العاده حساس و اشکم آماده ریختن...

پاسخ:
آره خودمم اینطورم.
و خیلی بده که نمیتونم بهش احساس خوب بدم.
نمیدونم خودم دوست داشتم دراین شرایط چی بشنوم! :|
عزییزم!
نکنه خوابای بد میبینه،بعد فکر میکنه واقعیت داره
پاسخ:
آره فکرکنم همینطوره :((
کلا روحیه‌ی لطیفی داره پسرک!...
چقدر سخته که نمی‌دونیم چه میشه کرد.
با این حال فکر کنم مشاورها حرفی برای گفتن داشته‌باشن، مشاوره‌های تلفنی و آنلاین هم هست. :)
پاسخ:
خیلی خیلی!
آره مشاوره هست اما خب مدتیه که مشاور مدنظر من پاسخگو نیست! :|
۲۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۱:۵۹ مامان محمدمهدی
آخی
پس جای بچه های من باشه چی میگه:(
خدا شما و پدرشو براش سالیان سال حفظ کنه
پاسخ:
چی بگم والا!
بچه ما خیلی حساااااااااااااااسه! :))
ممنون همچنین شما.