ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3924.

چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۱۰ ب.ظ

فکر کنم قوه ی هیجان خواهی بچه ها به صفر رسیده.

دیروز درمجموع صبح و بعد از ظهر چهار ساعت تو پارک بودیم،

و امروز هرکار کردم حاضر نشدن با من بیان بیرون!

:|



+البته من بازم بردمشون:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۰
لوسی می

نظرات  (۵)

وااای خدا 
یعنی هر روز میرین پارک 
چقدر فوق العاده :)
پاسخ:
فعلا که اینطوره.
ولی جونم داره کشیده میشه دیگه!
به ماه رمضون که بخوریم قطعا اینطوری نمی مونه! :|
۲۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۴۵ دچـــــ ــــــار
پارکش وسایل بازی بزرگسال داره احتمالا :)
پاسخ:
نه نداره.
سلام 
ما تقریبا هر روز همین مقدار می ریم پارک، ولی باز هر روز صبح چشما که باز میشه این سوال شنیده میشه که کجا بریم؟ همش باید بریم
پاسخ:
سلام.
آره دقیقا. چون بهارههههه بهار:)
۲۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۱۳ دچـــــ ــــــار
یعنی به رئیسی رای ندیم؟ :)

پاسخ:
میدونستم نباید براتون اونو بنویسم!
۲۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۱:۵۰ مامان محمدمهدی
عزیزم:)))
پاسخ:
:))