ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3926.

چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۰۵ ب.ظ

با این جماعت "خود حزب اللهی پندار"هایی

که زیر عکس آنهایی که سلایق مذهبی و سیاسی متفاوتی دارند،

ناسزا می نویسند چه بکنیم؟؟!

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۰
لوسی می

نظرات  (۸)

رد شو همین 
پاسخ:
من معمولا منشن میکنم و می نویسم آیا ناسزا گفتن در شأن شماست؟ من بعیدمیدونم.
:)
ازتو به یک اشاره.
۲۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۲۰ دچـــــ ــــــار
بدتر اینکه خودمعیار پندارن ...

درد اینه :)
پاسخ:
همون! خود حزب اللهی پندارهای خود معیار پندار!
همینان که خیلی ضربه میزنن به چهره حزب اللهی های واقعی.
نمیدونم چرا دوست دارم بهشون بگم دقیقا ماذا فاذا؟ :|
پاسخ:
دفع حداکثری و جذب حداقلی تزشونه کلا! :|



+چقدر خوشحال شدم دوباره اینجا دیدمت :) کجایی؟!
من دلم می‌خواد سرم رو بکوبم تو دیوار وقتی اینا رو می‌بینم!:/
آدم کلی تلاش می‌کنه، با مهربانی، منطق، صلح و آرامش با یکی حرف می‌زنه بعد طرف میاد با یه جمله می‌ریزه به هم همه‌چی رو!
پاسخ:
دقیییییییییییقا!
۲۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۱:۴۹ مامان محمدمهدی
خوبه از بس سرم شلوغه هیچی نمیبینم:)
پاسخ:
منم اتفاقی دیدم! پیگیر نیستم اصلا.
جالبه که احساس میکنن درست ترین کار ممکنو میکنن
و برای بقیه از شیرین کاریاشون تعریف میکنن
پاسخ:
بله متاسفانه! :|
غیر از پناه بردن ب خدا کار دیگه ای میشه کرد؟ :/
پاسخ:
خب باید کاری کرد به نظرم!
تذکری، متنبه کردنی چیزی!
آدمیزاد روی خودش تعصب داره
وای ب وقتی که خودشو معیار حق بدونه:)
کار از تذکر گذشته...
پاسخ:
درسته اما بازم میشه تلنگری زد.
من هروقت ببینم،حتی اگر طرف حزب اللهی هم نباشه و فقط ناسزا نوشته باشه،
منشن میکنم و مینویسم: دوست عزیز آیا این ادبیات و بیان این کلمات در شأن شماست؟ من که بعید میدونم.
تا حالا نشده که کسی درجوابم بد و بیراه بنویسه!
شایدم بنویسن مهم نیست! مهم اینه که من نهی از منکرم رو کردم.
اونم به نحوی که یه لحظه فکر کنه که واقعا در شأنش هست اینطور حرف زدن؟
اگر همه مون بگیم، دو سه نفراول شاید فحش بشنون، اما بعد از یه مدتی طرف یه لحظه فکرمیکنه با خودش!