ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3936.

جمعه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۵۳ ب.ظ

زشت ترین مناظره ی این دوره ی انتخابات!




+وقتی مدام به هم بگن تو دزدی و تو دروغگو، اونقدری برام اهمیت نداره،

میتونم خودمو حتی اگر شده به زور،

مجاب کنم که قصدش لابد "روشنگری برای اذهان عمومی" است!

اما وقتی متعمداً همدیگه رو "تحقیر" کنند،

و متعمداً از تحریک روحیه ی دینی و مذهبی و عِرق ملی ملت مایه بذارن،

برای من چیزی تو مایه های فاجعه معنی میده!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۲
لوسی می

نظرات  (۶)

الحمدلله که باز هم شیفت بودم :) 
پاسخ:
ها والا!
۲۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۱:۵۱ مامان محمدمهدی
دیدی تورو خدا
پاسخ:
:(
هعی! :((
چقدرم آتو دارن از هم!!!!!! :/
بعد اینا تایید صلاحیت میشن ملت معصومِ پاکِ بی غل و غش رد صلاحیت میشن!! ^__*
(منظورم احمدی‌نژاد نیستااااااا!!!!) :)))
یعنی قشنگگگگگ بحث انتخاب بین بدتر و بدترتره !!!!
غم‌انگیزه :(
پاسخ:
آره واقعا چطور تایید صلاحیت میشن؟ یعنی همه ی اینها تهمته و دروغ؟
یه سریهاشو که خودمونم میدونیم که! :|
غم انگیز!
۲۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۳:۴۳ تنها دلشکسته

سلام

منم اعصابم خرد شد :((

بانو یه سر بزن وبم لطفا :) هم جوابیه را بخوان هم جواب آبجی اشک را خطاب به تو :)

راستی جواب نظر خصوصی ما را هم بدهی بد نیستا :)

وای که تو تنبلی تو اومدن به وبم :((

پاسخ:
سلام عزیزم اومدم!
فک کنم کامنت اونیکی پست رو باید اینجا میذاشتم!
پاسخ:
:)
فرقی نمیکرد :)
۲۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۹:۳۸ دچـــــ ــــــار
چقدرم آتو دارن از هم!!!!!! :/

برگرفته از lucy-may.blog.ir
پاسخ:
بیشترش تهمته به نظرم.
یعنی امیدوارم!