ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3937.

شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۰۶ ق.ظ

سطح شعوریِ ملت رو از مواضع انتخاباتیشون متوجه بشید!



+منظورم حمایت یا عدم حمایت از یک حزب نیست،

سطحِ درکشون از مکالمات و مناظرات،

نحوه ی استدلالشون در حمایت و رد کاندیداها،

و نحوه ی تبلیغشون برای کاندیدای مورد نظرشون،

به حد کافی گویای سطح شعوریشون هست!

پیش از بحث سیاسی با هرکسی،

به این مورد توجه کنید!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۳
لوسی می

نظرات  (۹)

بابااااا کلا بحث سیاسی نکنید ! 
الان خیابون بودیم این مسخره بازیهای شورای شهر رو چی بگیم! بالای ۱۰۰ نفر نامزد شدن یعنی هر....!!!! O   o

پاسخ:
بحث سیاسی نکنیم یا کل کل سیاسی؟
بحث سیاسی خیلی هم خوبه! چرا که نه؟
ولی خب باید طرفتو بشناسی دیگه. با هرکسی بحث کردن فایده نداره.
نمیدونم چی بگیم! :|
تکرارش کِی هست؟
پاسخ:
تکرار مناظره؟
نمیدونم!
ارزش نداره ببینی!
۲۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۸:۱۲ دچـــــ ــــــار
اتفاقا امروز صبح یه نفرو دیدم از سطح شعورش خوشم اومد ... دقیقا بخاطر قضاوتی که درمورد مناظره دیشب داشت :)
پاسخ:
:)
آره دقیقا میشه آدمها رو ارزیابی کرد :)
۲۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۸:۲۵ مردی بنام شقایق ...
دوای هر مرضی
محمد غرضی...


ما بر آن عهد که بستیم هستیم
هنوز گزینه ی ما مهندس غرضیه :))))))))))))))))))))))
پاسخ:
خیلی خوش انصافین! :)
بازنده مناظره اخر انقلاب بود ک فرزندانش اینجوری ب جون هم افتاده بودن!

ولی انصافا به دور از تعصب فقط ی نفر بود ک امار گندکاری همشون رو داشت و به جای تخریب رگ گردنش فقط برای محرومان و مستضعفان باد کرد.
پاسخ:
درسته.
این مناظره برای تعیینِ نفر اصلح خوب بود.

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
حتی از کاندیدای موردنظرشونم میشه فهمید !
***** ******** **** ******* *** ** *** ** *** *** **** :\
اصلا منطقی نیستن !
الان همه شون میان برام :))
پاسخ:
نگران نباش اینجا نداریم تقریبا!
آره مثلا اینکه نهاااایت دغدغه یه نفر برا کشور در حد یه کنسرت باشه!

با کامنت بالایی هم به شدت موافقم. اصلا طرفدارای پرزیدنت ذره ای منطق ندارن.
خدا همه مونو عاقبت به خیر کنه :(
پاسخ:
البته اون نهایتش نبود دیگه!
کنسرت هم از دغدغه هاشه.
:)
۲۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۱:۲۶ مامان محمدمهدی
:)
سکوت میکنم:)
پاسخ:
خوب میکنی :)
۳۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۴۱ مامان محمدمهدی
:))))
پاسخ:
:)
آها کامنت بنت الهدی رو میگی؟
درسته واقعا توهین آمیز بوده.
من عذر میحوام از طرف خودم که حذفش نکردم و الان حذف میکنم.
ولی باورم نمیشه حامی روحانی بوده باشی! اصلا باورم نمیشه!
:|