ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3938.

شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۴۳ ق.ظ

دقت کردین صدای رییسی،

وقتی آروم حرف میزد،

چقدر شبیه صدای محمدرضا سرشار بود؟

:)



+صداشو دوست داشتم واقعا.

نوستالژیک بود :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۳
لوسی می

نظرات  (۳)

۲۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۴۵ دچـــــ ــــــار
فکر کنم مخاطبای شبکه 4 بیشترشون به رئیسی رای بدن :))
پاسخ:
احتمالا :)
ههه چه با نمک :) ولی من که گوش نکردم شیفت بودم :) 
پاسخ:
:)
ان شالله به قدر کافی وقت باشه که صداشو بشنوی! :)
کلا متانت و صبر و ادبش رو دوست دارم. صداش هم آره، آرومه و قشنگه :)
گمونم بیشتر از همه هم دغدغه محرومان و مستضعفان رو داره.
من واقعا واسه این انتخابات استرس دارم و فک کنم از روز رای گیری تا اعلام نتایج شبا اصن خوابم نبره!
وحشت دارم از دوباره اومدن روحانی! کل مملکتو به فنا داد تو این 4 سال :(
پاسخ:
:)
ان شالله هرچی خیره پیش بیاد :)