ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3940.

شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۰۶ ب.ظ

امروز اصلا حوصله ی هیچ کاری رو ندارم،

صبح حدود یک ساعت دیرتر از پسرک بیدار شدم!

(رکورد زدم!)

و پسرک هم در رعایت سکوت رکورد زد!

از اون مشاور مثلا فهیمی که دنبالش بودم نوبت گرفتم،

و از اینکه برای یه نوبت گرفتن از دکتر،

باید حتما با کسی هماهنگ بشم که بچه ها رو نگه داره،

شاکی ام!




+روحیاتم با شرایطم سازگار نیست،

و این یکی از بزرگترین سختیهای زندگی منه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۳
لوسی می

نظرات  (۳)

۲۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۳:۱۳ دچـــــ ــــــار
اجب جمله ی قشنگی!

روحیاتم با شرایطم سازگار نیست :)))
پاسخ:
بله عجب!
پیشکش به خوانندگان :)
خودت باید روحیاتتو با شرایط سازگار کنی
و این مهم ممکن نیست جز با صبر و تمرین

جمله خیلی سنگین بود کمردرد گرفتم!!!
پاسخ:
اوهوم :)
استراحت کن :)
۲۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۱:۲۲ مامان محمدمهدی
مهم اینه کهمشاور فهیمو پیدا کردی
حالا کیمیخوای بری پیشش؟
روحیاتتو هم سازگار کن با شرایطت
وال لا
پاسخ:
معلوم نیست که فهیم باشه! خخخخ!
تعریفشو شنیدم.
حالا برم ببینم چه مشورتی بهم میده!