ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3947.

سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۴۰ ب.ظ

من از اونایی ام که اگر بهم بگن بیمار هستی،

پیش از اونکه بیماری منو بکشه،

اطلاع از این موضوع من رو خواهد کشت!



+یه همچین آدمی ام! :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۶
لوسی می

نظرات  (۱۲)

نیستی بابا 
فقط یه چیز هستی!
پاسخ:
بیمار که نیستم! دور از جونم! :|
میگم اگه بهم بگن قابلیت هضمشو ندارم!
۲۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۰:۵۰ دچـــــ ــــــار
خوش شخصیت هم هستید شما :) و بقول خانم پرستار بسیار مرموز:/
پاسخ:
ای بابا!
من نمیدونم چی باید بگم که نگفتم!
والا من هیچ وبلاگ نویسی رو نمیشناسم که بیشتر از من از خودش اطلاعات داده باشه
نه از زندگیش نه از خودش و نه از اطلاعاتش!
کی از من بیشتر اطلاعات رو وبش گذاشته؟
من وب رو تعطیل میکنم به زودی!
۲۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۲:۰۸ مامان محمدمهدی
ای بابا
صبور باش خواهر:))))
پاسخ:
:(
خدا سلامتی بده به همه.
منم همینجوریم!
شاید خصلت آبانیاس!!! :/
پاسخ:
واقعا؟
شاید! :|
می پرسم از اطرافیان.
ولی من همیشه توو تصوراتم خیلی زود با بیماری کنار میام و میجنگم باهاش :))
هرچند در واقعیت اصلا همچین عکس العملی نخواهم داشت :/
یه سرماخوردگی ساده منو شدیدا زودرنج و حساس میکنه !
پاسخ:
آفرین واقعا.
ولی من نه! راستش همیشه میترسم از یه سری بیماری ها حتی.
دائم النگرانم!
ان شالله که هیچوقت بیمار نشی گله :*
منم همینطورم عزیزم همیشه به خدا میگم ده سال عمرم کم بشه ولی مریضی خاصی نگیرم
پاسخ:
نگو اینو! :|
بگو خدایا همیشه سلامت باشم طول عمر با عزت و سلامت داشته باشم!
چرااینطوری بگی خب؟!
:)
این دعا بهتره. نیست؟
۲۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۳:۳۱ تنها دلشکسته
وای منم اینجوریم...
پاسخ:
:(
فکر کنم خیییییییلی کسی باید با اعتماد به نفس باشه که کم نیاره
که من نیستم، یعنی این روزها قشنگ حس میکنم :(
پاسخ:
آره به نظر منم خیلی باید روح بلندی داشته باشه.
منم قشنگ حس میکنم :(
۲۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۹:۰۶ دچـــــ ــــــار
نه آقا مرموز نظر خود من نیست :)
پاسخ:
بله معلومه!:|
من از بعضی بیماری ها خیلی میترسم و همیشه نگران میشم نکنه بگیرم واسه همین اول از همه این دعا به ذهنم میرسه وای که چقدر من ضعیفم زود خودمو میبازم
پاسخ:
همین دعایی رو بکن که من گفتم :)
۲۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۱۷ مردی بنام شقایق ...
اتفاقا اشتبا میکنید

خیلی باکلاسه ^_^
پاسخ:
که آدم مریض باشه باکلاسه؟
یا اینکه آدم قبل از علت مرض، از سست عنصری بمیره؟
۲۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۵۶ دچـــــ ــــــار
خب خدا رو شکر!
گفتم یوقت سوء تفاهم نشه :)
پاسخ:
:|