ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3949.

پنجشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۲۰ ق.ظ

ما چهارتا،

ان شالله فردا عازم یک سفر جهادی هستیم!

:)



+برای موفقیت در انتخابات پیش رو دعا کنیم.

حضور حداکثری، اولین و مهممممترین فاکتور اثبات موفقیت است.

امیدوارم همگی از این آزمون سربلند بیرون بیایم،

که هرکسی که نیتش الهی باشد، و در راه تحقق نیتش تلاش کنه،

قطعا سربلند است.


+اینجا ملت خواب ندارن! از سر شب مداااام دارن جیغ جیغ میکنن

یه جوری که انگار قهرمان جام جهانی شده ایم! :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۸
لوسی می

نظرات  (۴)

جمله آخر! :))))))))
پاسخ:
:)
ان شالله که آخر هفته روحانی رفته :)
پاسخ:
فک نکنم! :)
۲۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۹:۲۵ دچـــــ ــــــار
:)
پاسخ:
:)
۲۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۲۰ مامان محمدمهدی
ان شاءالله که بخیر بگذره :|
جیغ جیغ واسه چی؟!
پاسخ:
تا شنبه ببینیم چی میشه.
چه میدونم! ملت دنبال سوژه ان واسه جیغ جیغ کردن!