ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3950.

شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۱۸ ق.ظ

خب ما برگشتیم همچین جهادی هم نکردیم!

اما نیتمون الهی بود همین مهمه!

خخخخ!



+کاش سعی کنیم رسانه ی خاصی رو دنبال نکنیم،

یعنی اگر شما طرفدار یک جناح یا حزب هستید،

هی نرید تو رسانه ی همون جناح، هی بگین وااااای اونوریها چقدر فلانند و بهمان!

رسانه ی مخالف رو هم ببینید.

نذارین رسانه ها، فکرتون، و قدرت استدلالتون رو رهبری کنند.

فکر کنید.

همین.

من تو این دوران انتخابات چقدر از روحانی حمایت کرده باشم و حرص خورده باشم، خوبه؟!

حالا این به کنار؛ ببینید کار به کجاها رسید که من ناچار بودم از احمدی نژاد حمایت کنم! :|

تا آنجا که برچسب روحانیایی بودن و احمدی نژادیایی بودن هم به من زدند!

در حالی که من در این سه دوره، هرگز نام هیچکدوم از این دو جناب رو بر برگه های رأی گیری ننوشته ام!

متاسفم برای همه ی کسانی که هشت سال دوران احمدی نژاد رو مساوی ویرانی قرار میدن و امثال این تعبیر.

و متاسفم برای همه ی کسانی که روحانی رو به هر تعبیری، ضدنظام و ضد دین و مذهب تلقی میکنند و ...

اینها همونایی ان که گوششون فقط شنیده و هیچ تدبیری در پس حرفهاشون نیست!

کلا اینها رو هیچوقت طرف مشورت قرار ندین! بدونین که قدرت تفکر و ذهنیتهاشون توسط گروهی خاص درحال شکل گرفتنه.

و متاسفانه، متاسفانه اصرار دارند خودشون هم رسانه باشند!!

:|

+وَالَّذینَ اجتَنَبُوا الطَاغُوتَ أن یَعبُدوها و أنابوا إلَى اللَهِ لَهُم البُشرَى فَبَشِّر عِباد الَّذینَ یَستمِعُونَ القَولَ فَیَتَبِعونَ أحسَنَهُ

آنهایی که خود را از طاغوت به دور میدارند تا مبادا آن را بپرستند، و به سوی خدا بازگشته اند پس به آنها بشارت ده،

آنها که سخن را می شنوند و بهترین آن را تبعیت میکنند.

(17 و 18 زمر)

نتیجه گیری: از طاغوتی بودن و مستکبرین دوری کنید، حرف گوش کنید، تصمیم بگیرید!

+شواهد حاکی از این است که ما پیروز شدیم.

مشارکت مردم یعنی پیروزی بزرگ. :)

الحمدلله و المنة.

تکبیــــــــــــــر! :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۳۰
لوسی می

نظرات  (۵)

:)
پاسخ:
:)
امیدوارم اینطور باشه
ولی من متاسفانه آمارای دیگه ای دیدم....
پاسخ:
آمارای دیگه از چی؟
از مشارکت مردم؟ یعنی کم بوده؟
متوجه نشدم چی رو میگی!
یعنی شما آخرین نفری بودین که فکر می کردم برای روحانی تبلیغ کنه😐
پاسخ:
:))
تبلیغ نکردم که! در برابر غرض ورزی های بر ضد روحانی مثلا می ایستادم!
وگرنه من مبلغ روحانی نبودم.
منظورم اینکه انقدر بد میگن و میگن که غرق میشن در دروغ!
بعد تو مجبور میشی بیای ازروحانی حمایت کنی که نه بابا اینطوری هم نبود دیگه :|
آها! خیالم راحت شد

پاسخ:
آره خیالتون راحت.
۳۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۵۰ دچـــــ ــــــار
شواهدتونو از کدوم رسانه میگیرید؟ :))
پاسخ:
:|
شواهد مشارکت مردم؟
از دو رسانه ی غیر همسو:
رسانه ی ملی، و وزارت کشور! :دی