ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3951.

شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۱۵ ب.ظ

ما باختیم و ما باختیم،

خونه ی خدا رو ما ساختیم!

:دی



+حضور حداکثری که برای همه مون مبارک است

و پیروزی جناب روحانی مبارک همه باشه ان شالله.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۳۰
لوسی می

نظرات  (۷)

۳۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۲۰ دچـــــ ــــــار
خخخخ ما بردیم چی بود شعرش؟ :)
پاسخ:
ما بردیم و ما بردیم چلوکباب رو ما خوردیم.
یادمه هروقت می باختیم رو این مانور میدادیم که ساختن خونه ی خدا بسی ارزشمندتر از خوردن یک پرس چلوکباب است!
و اینگونه لذت برد در جان رقیب اساسی رنگ می باخت!
۳۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۲۴ دچـــــ ــــــار
خخخخ خیلی خوبه از با ظرفیتی شما خوشم اومد :)
پاسخ:
الان باظرفیت نباشیم چه کار کنیم؟؟!
۳۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۳۲ دچـــــ ــــــار
فتنه گرررر :))
پاسخ:
همون!
بریم سطل آشغال آتیش بزنیم. :)
سطل آشغال! :))

دور از ذهن‌ترین متنی که تصورشو میکردم!!!
ما باختیم و ما باختیم!!!!! :)))

۴۰ میلیون رای!!!! حالا ما که رفتیم رای دادیم جای خود...
دست اونایی که شمردن درد نکنه واقعا!!!
باید کار سختی باشه!! :)
پاسخ:
:))

ما اینیم دیگه :)
نه بابا اینقدرها هم سخت نیست مگه تو هر حوزه چند تا رای هست!
البته از شب تا صبح بیدار موندن خدایی کار ساده ای نیست اونم بعد از یک روز کامل، پشت صندوق نشستن.
:)
ینی میگی ممکنه گیج خواب بوده باشن رای ها رو اشتباه شمرده باشن؟؟! :دی
:)))
مگه میشه مردم مشهد به داماد و فرزند خودشون رای نداده باشن😮😜
پاسخ:
والا!
تاریخی ترین استدلال ممکن برای اثبات تقلب :))
۳۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۳۸ مامان محمدمهدی
میبینم که سکوت من به توهین یکی از خواننده هات به شعور یک ملت در یکی از یادداشتهات، امروز جواب داد و لبخند رو بر لبمون نشوند
خدارو شاکریم بخاطر این انتخاب شایسته:)
پاسخ:
متوجه نمیشم!
من توهین ها رو حذف کردم تا جایی که دیدم!
نکنه به روحانی رای دادی؟
بابا انتخاب شایسته! :|
امیدوارم همه ی چهارسال آینده رو لبخند بزنی.
از یه کامنتت حمایتت از پست ریاستیت حدس زدم!
اما بعید دونستم!
یا شایدم فرافکنی کردم. :(
در هر حال مبارک باشه برای همه ان شالله.
۳۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۸:۱۴ مردی بنام شقایق ...
نه بابا اینقدرها هم سخت نیست مگه تو هر حوزه چند تا رای هست! 



ینی دست شما درد نکنه!!!

من دیشب 5 صبح رسیدم خونه

بابایی ازمون دراومد بخاطر بی کفایتی برگزار کننده انتخاب که نگید و نپرسید...

تو هر صندوق بین 500 تا 2000 رای میتونه باشه
بستگی به جمعیت داره
پاسخ:
میدونم اینو! منم خانواده م سالیان سال توی شمارش آرا بودن تجربه دارم.
اخه گفتن 40 میلیون رو چطوری شمردن! گفتم مگه تو هر حوزه چندتا هست!
بعدم قبول کردم که سخته و آدم باید تا صبح بیدار باشه دیگه!
شما ببخشید! :)
خدا ازتون قبول کنه الهی.