ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3953.

شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۱۵ ب.ظ

این مدرسه اونجاییه که ما رأی خود در صندوق انداختیم.

اینم منظره ی زیبای بازگشت ما،

که سه چهار بار در چنین شرایطی گیر کردیم.

اما من و بچه ها برخلاف مستر حسابی ذوق کردیم از این شرایط!

:))



+تصمیم گرفتم هر هفته آخر هفته بریم اونجا!

حالا اگه قسمت بشه ان شالله.

+عکسها چرخش نود درجه ای دارن! و نمیدونم چرا!

شرمنده تون.

در سیوی که روی بلاگ دارم عکسها درستن، اینجا نمیدونم چرا با چرخش نمایش داده میشن.

در هر حال شرمنده دیگه این مدلیه! دلم نیومد پست رو حذف کنم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۳۰
لوسی می

نظرات  (۷)

۳۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۱۷ دچـــــ ــــــار
شما پیک نیک رفتید یا انتخابات؟ :))
غرق شده انگار ماشین توشون خخخخ
پاسخ:
یک تیر و دو نشون! :)
۳۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۳۱ دچـــــ ــــــار
معلومه پسر مو بلند دوست داری ها :)
پاسخ:
نه واقعا!
گذر زمان موهاشونو بلند کرده!
۳۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۴۳ مامان محمدمهدی
ای جانم
چقدر باحال بوده و چه حالی کردن پسرا
پاسخ:
:)
من رای ندادم به خاطر یه مسائلی
والا من که تا حالا صورت پسر کوچولوتو ندیدم همیشه در حال چرخشه
منم عکسا رو سیو میکنم میذارم همینطور میشه ازیه سمت دیگه چرخششو ویرایش میکنم درست میشه
پاسخ:
کاش رأی میدادی ولی سفید مثلا.
:)
یه عکس تو اصفهان ازش گذاشته بودم.
من چرخششو ویرایش کردم. الان عکسی که تو سایت بیان سیو شده که از روش به اینجا لینک دادم عکس درستیه!
نمیدونم چرا اینجا چرخیده دوباره!
۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۸:۴۷ تنها دلشکسته

سلام

صورت پسرتو آخرش دیدیم :) ماشالله پسر دوست داشتنی و یه جورایی مرد است... چهره بچه گانه نداره :)) مثل گل پسر...

خدا حفظشون کنه.

از روشون ببوس.

پاسخ:
سلام. عکس گذاشته بودم ازش که!
:)
مرسی عزیزم.
۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۳:۵۶ تنها دلشکسته
ای بابا کی کجا؟ من که ندیده بودم :(
پاسخ:
تو پستی که بعد از اصفهانم گذاشتم.
پست رو برداشتم و به نظرم که دیدی.
همون که برای خودش عینک درست کرده بود زده بود به چشماش دیگه.
۰۱ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۲۳ تنهادلشکسته

من ندیده بودم :(

حیف شد حالا نمیشه دوباره بذارین.

حتما زود پاکش کردین.

پاسخ:
عزیزم:)