ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3955.

شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۴:۵۰ ب.ظ

بعضی وقتها،

تو بعضی جریانها،

هزار مدل کارشکنی می بینی،

هزار مدل بی توجهی می بینی،

حتی هزار مدل توهین میشنوی،

اما از بین همه ی اونها،

فقط اونی تو رو آزار میده،

که هنگام مواجهه باهاش شوکه شدی،

یا بهتره بگم هنگام وقوعش انتظار یا تصور دیگه ای داشتی!



+من از بیگانگان هرگز ننالم،

که با من هرچه کرد آن آشنا کرد!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۳۰
لوسی می

نظرات  (۳)

شوکه باشی ، بعد وارد گروه دوستانه ت بشی و اون ها موضع سیاسی تو رو بعد از مدت های زیاد بفهمن و فقط بخاطر اینکه فهمیدن تو به کی رای دادی شروع کنن انواع و اقسام برچسب ها رو بهت بزنن 
از ناراحتی دست هات بلرزه اما سعی کنی بیخیال باشی و بهشون بگی این بحث ها الان دیگه اهمیت نداره اما اونا بازم اصرار داشته باشن که فحش هاشون رو نثارت کنن....
اخرشم بهت بگن دوست تندروی من ، ما با دستان خالی و محدودیت های فراوان اما باز هم پیروز شدیم... /: 
حالم خیلی بده بیش از حد انتظارم داغونم فکر نمیکردم انقدر ضعیف باشم.
پاسخ:
:(
وای آره اینا دیگه خیلی نامرد بودن.
ولی ما مکلف به وظیفه ایم جانم سخت نگیر.
ما باید کاری میکردیم که کردیم.
از حالا هم نبایدمطالبات رو به زمان انتخابات موکول کنیم. هی باید بگیم تا همه بدونن. :)
چقدر وصف حالت آشناست:(((
یعنی هیچی به اندازه برخوردهای اشناها رو اعصاب و روان من نیست
پاسخ:
آره دقیقا. :(
۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۸:۲۲ مامان محمدمهدی
:|
پاسخ:
:)