ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3957.

شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۱۶ ب.ظ

پسرخاله ی مستر مطمئناً فکرشم نمیکرد،

که فهمیدن این که سومین بچه ای که در راه دارند هم،

به تبعیت از دوتای قبلی پسره،

برای من و علی الخصوص مستر چه معنایی میتونه داشته باشه!

:|



+خدا همه شون رو حفظ کنه.

:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۳۰
لوسی می

نظرات  (۱۰)

چه معنایی میتونه داشته باشه؟ :))
پاسخ:
اینکه ممکنه این موضوع برای هرکسی اتفاق بیفته!
ما فکر نمیکردیم خدا با کسی این کار رو بکنه. :))
دقیقا همون چیزی که.من ازش میترسم:(
حالا شماچه فکری کردید؟!
پاسخ:
:))
هرچی خدا بخواد همون میشه!
خب من فکرنمیکردم خدا با کسی چنین کاری بکنه! :))
اونم بعد از نه، ده سال!
۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۹:۴۰ دچـــــ ــــــار
معنای الگو گرفتن؟ :)
پاسخ:
:|
آخی عزیزم زندایی منم بعد از یه دختر وپسر و بعد ده سال دو قلو باردار شد دوتا دختر ولی چه روزگاری بر دایی بخت برگشته مان گذشت‏!‏
پاسخ:
:))
خدا حفظشون کنه.
اینجاالان نکته ش این بود که طفلکی ها به امیددختر بودن  :)
۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۱:۲۲ دچـــــ ــــــار
اشتباه گفتم ؟ :) میخواین ادامه تحصیل بدین شما؟ :))
پاسخ:
اینو فراموش کردین که اونها اختلاف سنی بچه هاشون ده ساله!
انصافا امتحان سختیه :))
بعد دو تا پسر، بازم پسر ! :))
دایی مون بعد دو تا پسر دختردار شد اونم با فاصله. پسردایی بزرگه 14سالشه. ولی میکشن خودشونو براش ها :)) خییلی عزیزه براشون. 
دلم میسوزه برای دخترندار ها .. حالا خوبه سر خودم بیاد :))
پاسخ:
:))
آره امتحان سختیه.
آدم دوست داره از هر دو  جنس داشته باشه.
ما کسی روداریم که چهار تا دختر داره. و چهارمیشون بعد از 15 سال از سومی به دنیا اومده.
خب اونها هم باامتحان سختی مواجه شدن. :))
وقتی بین بچه ها فاصله میفته آدم دوست داره جنس تغییر کنه. وگرنه اگر پشت سرهم باشن به نظر من بهتره همجنس باشن.
حالا هرچی که هستن.
هرچی باشه الحمدلله. سالم باشه و صالح ان شالله.
من که تقریبا 90% کسایی که دیدم دو تا پسر داشتن سومیشونم پسر شده
پاسخ:
عجب!
:|
پس اینطور
بعد از حدود ده سال!!بله..واقعا خدا دستش بازه
دکتر من میگفت معمولا بافاصله ی زیاد جنس بچه متفاوت از قبلی میشه
البته منم باور نکردم...چون موارد نقض زیاد دیدم
یکیش هم.مثال شما
یکی بیاد به مادرشوهر و خواهرشوهرم ایناروبگه..که معلوم نیست بعدیمون هم پسرنشه
دست از سرم بردارن:(
پاسخ:
سلام. :)
آره خب مورد نقض زیاده.
:)))
میگن یکی دیگه بیار شاید دختر شد؟؟!:))
من عقیده م اینه که وقتی آدم میخواد بچه بیاره هرگز نباید به امید جنس خاصی اقدام کنه.
اگر به اون مرتبه نرسیده پس اصلا بچه نیاره.
راستش من خودم اصلا دوست ندارم که همه ش بخوام بچه م پسر باشه
مثلا بعد بفهمم دختره و "ضدحال" بخورم و هی بگم "کاش" پسر بود!
اینو دوست ندارم.
۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۸:۲۶ مامان محمدمهدی
وای این مورد خیلی دیده شده
من هم عمه م و هم خاله م سه تا پسر دارن و بی دختر
مامان کهبه این موضوع اعتقاد دارن که دوتا اولی پسر باشه سومی هماحتمال پسر شدنش زیاده:)
پاسخ:
واقعا؟ ما فقط دو مورد داشتیم قبلا!
:|
اونم نه با اختلاف زیاد.
سه پسر پشت سر هم برای من میشه ش و ه ر م و برادراش 
تازه یه داداش بزرگ بزرگ هم داشتن 
پاسخ:
:|