ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3959.

يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۴۰ ب.ظ

لایوم کیومک یا اباعبدالله.




+خوشحال باشید رفقا،

ما در روزگار خوبی زندگی میکنیم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۳۱
لوسی می

نظرات  (۵)

نگرانی ماهم اینه که نکنه دوباره شرایط عاشورایی بشه :(
پاسخ:
ایران که کوفه نیست،
مگر مرده ایم ما!
ما عهد بسته ایم،
قسم خورده ایم ما!
:)


+ مردی می آید ز خورشید و نراه قریبا :)

۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۴۵ کوچک‌های بزرگ
سلام لوسی می جان. با همه تفاوتی که در نگاه به موضوع اشتغال زنان با شما دارم؛ اما خوشحالم که چند خطی از دغدغه هایت را برایم بنویسی. موفق باشی در همه وجوه زندگی... مادری، همسری، خواهری، فرزندی، اشتغال و تحصیل و شهروندی و معنوی و ...
پاسخ:
سلام خیلی ممنونم و متشکر.
همچنین شما ان شالله.
چه قدر جواب شما امیدوار کننده بود :)
ممنون
پاسخ:
:)

۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۳۲ کوچک‌های بزرگ
سلام مجدد. من در متن هم نوشته بودم که با وجود امکانات فراوان این روزها، منزل محیط فوق العاده امنی برای آگاهی و شکوفایی همه جانبه خانمها فراهم است. حضرت زهرا هم در منزل حضور داشتند جز در موارد لزوم مثل پشتیبانی از ولایت و ... و جلسات تفسیر و درس ایشون در منزل برگزار میشد. من در متن هم به شکوفایی اشاره کردم که در محیط منزل به راحتی اتفاق می افته.
پاسخ:
بله درسته اینو قبول دارم کاملا.
۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۸:۲۸ مامان محمدمهدی
خوشحالیم:))
پاسخ:
:)