ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

فعلا ثابت.

يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۵۴ ب.ظ

اگرچه مرغ زیرک بود،

لوسی در هواداری،

به تیر غمزه صیدش کرد،

حرف آن کمان ابرو...




+شاید مدتی نباشم.

شایدم مثل همیشه باشم!

این پی نوشت رو نوشتم که اگر یه وقت نبودم نگرانم نشید.

که مهربونیتون همیشه به من ثابت شده.

ممنون از همیشه بودنتون.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۳۱
لوسی می

نظرات  (۷)

لوسی جان هرجا که هستی خوش باشی ولی خوب وقتی خبر میدی خیلی بهتره حالا هنوزم معلوم نیس انشالا که به روال قبل بنویسی
پاسخ:
مرسی عزیزم.
آره اینطوری هم خیال خودم بهتره هم بقیه.
۰۱ خرداد ۹۶ ، ۰۹:۴۵ دچـــــ ــــــار
آن کمان ابرو چه حرفی زد مگر دیرو(ز) !
پاسخ:
گفت اگه بری طاقت نمیارم! :)
یه چیزی تو این مایه ها!
۰۱ خرداد ۹۶ ، ۰۹:۴۸ دچـــــ ــــــار
آهان یعنی میخواین برین که دلتنگ بشه ؟ یا نشه؟
پاسخ:
نمیخوام برم.
یه مدت نمی نویسم یا خیلی کمتر می نویسم.
که دلتنگ نشه!
آخه کی کمان ابرو تر از پایان نامه؟!
۰۱ خرداد ۹۶ ، ۰۹:۵۸ دچـــــ ــــــار
اون که داغه دله واقعا :)
دردش هی زیادتر میشه تا روز دفاع یهویی نمودارش سقوط میکنه :)
پاسخ:
آره فکر میکنم ماکزیمم مطلقش همون روز دفاع باشه.
کاش ختم به خیر بشه لااقل.
۰۳ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۰۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
هر جاهستید حال خودتون و خانوادتون خوب باشه:)
پاسخ:
مرسی عزیزم. همچنین شما.
۰۷ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۵۵ زَهـ ــــــ ـرآ ـهـَ ـسـ ـتـَـ ـمـ
منتظریم...
پاسخ:
منتظر چی؟
اینکه برم؟!
۰۸ خرداد ۹۶ ، ۰۸:۲۴ مردی بنام شقایق ...
سلام

این روزا اگه خواستید مرغ شکار کنید بی زحمت زیاد شکار کنید. 
قیمتش مارمضون وحشتناک داره میره بالا...

+
ان شاالله موفق باشین هر جا هستین
پاسخ:
:))
متشکرم.