ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3964.

سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۴۹ ب.ظ

موهای بچه ها رو کوتاه کردیم،

و دوباره خط آخر این پست!



+اصلا این حجم شباهت رو نمیتونم هضم کنم!

نه اینکه شاکی باشم نه اصلا!

نمیتونم هضم کنم! :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۲
لوسی می

نظرات  (۸)

۰۲ خرداد ۹۶ ، ۲۰:۰۸ بنتُ الهدی
من اون پست و کامنت هاش رو خوندم ..
پسرها دوران بلوغ خعلی عوض میشن . امیدوار باشید به تغییر چهره و دیدن یه چهره ی مستقل در سنین نوجوانی :))
پاسخ:
:))
واقعا! چهره ی مستقلم آرزوست :))
خیلی مهم نیست البته چون مستر خوش قیافه ست الحمدلله. :)
بیشتر در شگفتم! :)
۰۲ خرداد ۹۶ ، ۲۱:۴۵ شبنم بیقرار
سلام
خب خیلی ناراحت نباش. بعضی اوقات ما مادرا حکم فرغون رو داریم فقط...
حالتو میفهمم! :)))
پاسخ:
سلام. :))
ناراحت نیستم در شگفتم فقط! :)
لوسی جان خوب حداقل یه عکس بذار ...بعضی جاها مثه پلیسا هستی خیلی محافظه کاری‏!خیلی دوس دارم بدونم چه شکلی هستی چون خیلی پنهان کاری میکنی
پاسخ:
جااااان؟؟!
یه جوری میگی انگار همه ی بلاگرها، عکسهای خودشونو رو آواتار گذاشتن فقط من موندم! خخخخ!
آره من کلا آدم محافظه کاری هستم البته یه دلیلش اینه که خیلی چیزها اینجا از خودم و زندگیم نوشتم.
وگرنه من قبل از اینجا وبلاگی داشتم که حتی با خوانندگانم قرار ملاقات هم میذاشتیم همو میدیدیم! ولی خدایی کجاش پنهانه؟ من که کل زندگیم رو وبه! :|
تازه کم کم دارم می فهمم سانسور هم چیز خوبی است! :دی
چه خوب تا قرارم رفتی‏!‏نه خوب ولی رمزی که میشه عکس بزاری...
اولای وبلاگتو که میخونم خیلی ساده بودی ازطرز نوشتنت پیداست الان طرزنوشتنت یه آدم پخته و باتجربه س
پاسخ:
آره سه چهار نفر رو دیدم فکر کنم:)
هنوز گاهی بعضیهاشون میان اینجا خبرمیدن همو ببینیم.البته دیگه خیلی کمتر.
چه جالب کنجکاوشدم برم دوباره بخونم از اول :)
کلا سبک زندگی من در اولهای وب و الان خیلی متفاوت شده!

چه تفاهمی
ماهم تازه زدیم موهای علیرضا رو
علیرضا هم.بسیاربسیارزیاد کپی پدرشه
پاسخ:
:)
چه جالب :)
به نظرم برعکس چیزی که میگن، پسربچه ها اکثر مثل باباشون هستن!
الان هرکی رویادم میاد خیلی شبیه باباشه!
۰۳ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۴۳ تنها دلشکسته

سلام

خب عکسشونو بذارید؟

حالا با شماره شش زدین ؟ :)))

پاسخ:
باز چند وقت دیگه عکس میذارم.
نه اتفاقا موهاشون خیلی بلنده میخوام به مستر بگم دوباره کوتاه تر کنه.
۰۵ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۳۲ مامان محمدمهدی
ای بابا
باموهای بچه ها چیکار دارید یسره کوتاهشون میکنید؟!
پسر من هم بنظرم خیلی شبیه باباشهالبته خیلی ها هم میگن شبیه منهولی واقعا وقتی موهلش کوتاه میشه شبیه باباش میشه:)
پاسخ:
پسرک هم تا مو داره شبیه من هم هست!
آره دیگه، چون پسرن و همچنین سلامت و بهداشت موها تو این فصلی که همه ش بیرونیم، و هم اینکه باعث پرپشت تر شدن موها و افزایش سرعت رشدشون میشه(رسما رو پسرک تجربه کردم)، و هم اینکه گرمه دیگه! طفلکی ها راحت باشن.
البته ما سالی یک بار فقط موهاشونو اینقدر کوتاه میکنیم و با ماشین میزنیم و کچل هم نمیکنیم. اما نهایتا دوبار. من خودم موی ماشین شده دوست ندارم :|
اما فکر میکنم اینکه اجازه ندم مستر موهاشونو با ماشین کوتاه کنه نوعی خودخواهیه به خاطر همه ی موارد بالا.
هااااااار هار ^_____________________^
لوسی می یه چی بگم؟؟؟ ^________________^کوچولوئیای مستر زشتو بود یا خوشکل بود!؟؟!؟!؟؟!؟؟!؟؟!؟؟!؟؟؟؟!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!؟!؟!!؟!؟؟؟؟!؟!؟؟!؟؟!؟؟!؟؟!؟!؟!؟!؟!؟
 محض کنکجکاویِ محض! ^____________________________^
پاسخ:
:))
خوب بوده. ولی الانش بین آقایون، بهتر از اون موقعش بین بچه‌هاست :))