ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3965.

چهارشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۴۰ ب.ظ

به نظرم میاد که تو زندگی من،

بخش "خودم"ِ زندگی قدری زیاد کمرنگ شده،

و متاسفانه اونقدر این بخش حسوده،

که اصلا چشم نداره ببینه سایر بخشها پررنگند!

وقتی بخش "خودم"ِ زندگی یک نفر کمرنگ بشه،

اهمیت سایر بخش ها هم به مرور زمان در دل و ذهنش رنگ خواهند باخت..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۳
لوسی می

نظرات  (۳)

۰۳ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۴۴ شبنم بیقرار
بله چون همه بخش ها به خاطر بخش خودمه که اصلا رنگ دارن...
پاسخ:
آره گوییا!
۰۳ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۵۳ دچـــــ ــــــار
بابا مادران  فداکار! :))
پاسخ:
مادرانه نیست لزوما! ناشی از عدم توجه کافی به خویشتنه که اصلا هم خوب نیست.
۰۵ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۳۰ مامان محمدمهدی
موافقم
پاسخ:
:)