ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3967.

چهارشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۳۳ ب.ظ

اسپیکینگم خیلی ضعیفه!

:|



+نزدیک یک ساعت طول کشید که متن یک نامه ی رسمی رو تنظیم و ارسال کردم!

کلا شش خط بود!

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۳
لوسی می

نظرات  (۳)

منم :/
پاسخ:
:(
این که میشه رایتینگ! نه اسپیکینگ! :)
پاسخ:
:)))
همینه که میگم ضعیفم دیگه!خخخخ!
حالا اصل موضوع اینه که رایتینگ و اسپیکینگ در انگلیسی (برخلاف فارسی) خیلی به هم نزدیکن یعنی اگر شما اسپیکینگت خوب باشه رایتنگت هم خوبه که البته رایتینگ درگیر گرامر هم میشه و باید گرامرت هم نسبتاً باشه، خب من با گرامرها مشکل ندارم و بلدم، مشکلم کلمات بودن که اصلا به ذهنم نمیومدن! یعنی همون چیزی که برای بیان اصل موضوع بهش نیاز داشتم. لذا اصل ضعفم در اسپیکینگ به نظرم میاد. :)
منم اومدم بنویسم اینکه رایتینگه که جوابتو به رهرو خوندم:))
من گرامرم اصلا خوب نیست:/
پاسخ:
:دی
خوشم میاد همه تون نکته سنجین آفرین واقعا :)