ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3977.

شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۴ ب.ظ

حلول ماه رمضان بر همه مبارک.

الحمدلله امسال روزیمون بود که در این ماه حضور پیدا کنیم.

امسال دوست دارم یه عید فطر حسابی برای خودمون تدارک ببینم!

خاص ترین عید فطری که تا الان داشتم!

یک کار مستحب این ایام رو انتخاب کنید کل سی روز انجامش بدین.

اما رو همون یکی مصمم باشین.

اگر تعدادشو زیاد کنیم ممکنه بهشون نرسیم بعد میشه ضدحال!

اما یکی رو حتما میتونیم ان شالله.

ان شالله خدا توفیقشو بده به همه مون.

دنبال یه سری ایده هستم که برای جذاب شدن مهمونی خدا و فرشته ها برای بچه ها(علی الخصوص پسرک) انجام بدم،

هر روز یک چیزی.

خب شله زرد و خوردنی های خوشمزه یه بخششه

ولی خاص تر از اینها میخوام.

اگر کسی ایده ای داره ممنون میشم ذیل این پست به اشتراک بذاره برای همه مون.



+ماه رمضون بدجور به طولانی ترین زمانهای خودش رسیده.

و خوشحالم که موقع مکلف شدن بچه ها به زمستون و پاییر میرسه.

ما اینجا از 24 ساعت، 17 ساعت روزه هستیم.

یعنی اگر شما به صورت نرمال هفت ساعت در روز بخوابید،

کل بیداریتون باید روزه باشین!

کاش میشد برنامه ی خواب بچه ها رو یهو متناسب با شرایط عوض کرد!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۶
لوسی می

نظرات  (۸)

۰۶ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۹ شبنم بیقرار
شما مگه کجایید؟!
پاسخ:
مشهد :)
شما کجایین؟
مگه برای شما کمتر از 17 ساعته؟

اره منم از الان منتظر عید فطرم‏!‏
ایده واسه خوردنی خوبه من که عاشق اینم آش بپزم...
من که تا دوازده بادخملی خوابیدم یعنی نصفشو بیدارم البته روزای بعد نمیدونم اکه دختر وراج همسایه بذاره‏!‏
پاسخ:
:)
ان شالله عید خوبی داشته باشیم همه مون :)
وای چقدر عالی چه دختر همراهی.
:)
من اصلا فکر نمیکردم شما متاهل باشین حتی! :|
امروز چقدر از شرایط خوانندگانم شوکه شدم :دی
۰۶ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۴۷ دچـــــ ــــــار
شله زرد :)
پاسخ:
:)
۰۶ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۳۱ شبنم بیقرار
تهران.
نمیدونم. من چون امسال روزه نمیگیرم اصلا خیلی حواسم نبود که چه قدره. حتی برای پستمم از آقای همسر پرسیدم چند ساعت روزه گرفتی گفت 16 ساعت! هههههه فقط میدونم خیلی طولانیه.

راستش ایده خاصی ندارم .چون برای محمد حسین(حدودا 7 ساله) همین که با وجودی که روزه نبوده بتونه سحر و افطار با ما بیدار بشه خیلییی جذابه! حتی وقتی شنید ماه مبارک رسیده. گفت آخ جون نصفه شب بیدار میشیم!ههههه... سفره و باهم بودنو خیلی دوست داره. ولی چیزی که میشه خیلی خوب انجامش داد بعد از جذاب شدن ماه مبارک، نماز صبحه. واقعیت اینه که میل به نماز صبح توی ماها کمتر از نمازای دیگه ست. اگه بتونیم این ماه میل به نماز صبح رو توی بچه ها درونی کنیم خیلی خوب میشه. ماه مبارک یه ماهه ولی نماز همیشه هست.
حالا این که چه طور ماه رمضون جذاب بشه...به نظرم سرحالی و خوشحالی درونی خود پدر و مادر خیلی موثره. این که از رسیدن این ماه واقعا احساس رضایت بکنن. این از همه چیز موثرتره. رفتارهای بیرونی درجه دومه. بچه زیر 7 سال حس پدر و مادر رو خیلییی زیاد جذب میکنه.

خیلی حرف زدم. :)
پاسخ:
خب مشهد و تهران مثل همند. 16 ساعت و نیم دقیقا! که تا آخر رمضان میشه 17.
اصلا فکر نمیکردم بچه داشته باشین! ماجرای بارداری به اندازه ی کافی منو شوکه کرد چه برسه به بچه ی هفت ساله! خدا حفظش کنه :)
درسته خوشحالی و سرحالی خیلی مهمه.:)
متشکرم.
خیلی خوب گفتین.
۰۶ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۴۳ مامان محمدمهدی
ایده خاصی ندارم
فقط من واسه اکثر عیدها و بمناسبت اونروز برای بچه هاکادو میخرم 
عیدفطرها هم خریدم همیشه و گفتم از طرف خداست برای بچه هایی که مادر و پدرشونو اذیت نکردن زمان روزه داری:))) و خیلی خوشحال شدن مخصوصا محمدمهدی و یادش مونده و چندسالیه که بخاطر گرفتن عیدی خدا خیلی راه میاد باهام ماه رمضونا شکر خدا

پاسخ:
چه خوبه هدیه ی خدا :)
پسرک من امسال اولین سالیه که قراره ماه رمضون رو درک کنه.
چون دوسال گذشته رسما ماه رمضون و روزه ای تو خونه ی ما برپا نبود! :|
اما امسال میخوام شروع کنم به جذاب سازی.
برای همین فکر میکنم برای سن پسرک باید مثلا پنج روز آخر اینو بهش بگم! از الان تا اون موقع طاقت نمیاره!
شایدم اصلا نگم! همون روز عید یه هدیه بدم بگم به این دلیل.
خوب بود و عالی مرسی :)
بر شما هم مبارک التماس دعای فراااوااان
میگم یه پیشنهاد : خیلی رو بحث فرشته مانور ندین برا بچه ها یعنی از یه حدی بیشتر ممکنه بترسن
پاسخ:
مرسی عزیزم برای هم دعا کنیم.
درسته ممنونم.
حالا علاوه بر این احتمالا براشون جذابیتش هم کم بشه!
آخه چیزی که دیده نمیشه خیلی هم نمیتونی روش مانور بدی.
مخصوصا پسرک که وقتی یه چیزی رو نتونه کاملا هضم کنه باهاش درگیر میشه و بیشتر مقابلش جبهه میگیره! :|
لوسی جان دقیقا منم اوایل خوندن وبت شوکه شدم آخه فکر کردم تازه ازدواج کردی بعد دیدم پسرک ۴سالشه وبعد پسر کوچیکتر که دوماه از دخترم کوچیکتره خدا زیر سایه تون حفظشون کنه
پاسخ:
چه جالب!
البته من ذیل عکس وب از خودم نوشته ام! :)
مرسی گلم همچنین کوچولوی شما.
امسال به طور محسوسی پسر ما تلاش می کنه کارهای ما رو تکرار کنه مثلا حتما عبا بپوشه مثل باباش یا نماز بخونه و در جدیدترین اقدام روزه بگیره... 
یه مدت تو فکرم که بیشتر از قبل باهاش حرف بزنم و براش قصه های دینی و قرآنی بگم. 
منم دنبال ایده خوب می گردم پیدا کردی لطفا به منم بگو
پاسخ:
چه عالی :)
پیامت تو تلگرام نیومد. اینجا خوندمش. مرسی.
اما اون قسمت بدیهی، برای من بدیهیه خب هرکس با دیگری فرق داره :دی