ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3978.

يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۲۹ ق.ظ

و لاتَهِنوا وَ لاتَحزَنوا وَ أنتُم الأعلَون،

إن کُنتُم مؤمِنین.



+کاش دین برای ما اولویت اول باشد، نه اولویت دوم!

به نظرم میاد وقتی دین برای ما اولویت دوم باشه،

(نه اینکه اولویت نباشه، چرا! ولی اولویت دوم باشه)

مصداق فروشنده ی دین به دنیا خواهیم شد..

چقدر حرف دارم ذیل این پی نوشت بنویسم..

آه که چقدر حرف دارم.

+تو خوبی..من فقط با دیدنِ آرامش توست که آرام میشم،

باش همیشه. کاش باشی همیشه.

سایه ت بر سرمان مستدام.

+و (به سبب آنچه که رخ میدهد) سست نشوید، و غمگین نباشید که اگر مؤمن باشید برتری با شماست.(139 آل عمران)

+این پی نوشتها یک روضه ی مکشوف است!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۷
لوسی می

نظرات  (۳)

بعضی وقتا یه چیزای از اسلام میشنوم که شوکه میشم ولی اصلا نمیتونم قبول کنم یعنی یه کانال هست که قشنگ اسلام رو میکوبونه خواهرم عضو شده و متاسفانه پیگیره و نماز رو کنار گذاشته اما من درحدی که میتونم و جواب گرفتم اسلام وقرآن روقبول دارم
کاش به نقل از این آیه به سبب اتفاقات روزمره غمگین نمیشدیم‏!‏
پاسخ:
برام جالبه. چطور ممکنه کسی با یک کانال و حرفهاش دین خودش رو کنار بذاره و در برابر این تصمیم مقاومت نکنه.
خواهر شما وقتی که این حرفها رو میخونن آیابه دنبال جوابش هم میرن؟
اگر به دنبال جوابش میرن و قانع نمیشن و می بینن این دین به درد نمیخوره خب بله میشه دین رو بی خیال شد!
اما اگر فقط قراره بشنویم از یک گروه، و برمبنای همون یکی تصمیم بگیریم این خیلی عجیبه.
اونم در مورد دین و مذهبمون که هویتمون رو میسازه.
:'(
۰۷ خرداد ۹۶ ، ۰۹:۳۴ دچـــــ ــــــار
...