ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3983.

سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۳۳ ب.ظ

چقدر روزه گرفتن برام سخت شده!

من هیچوقت اهل هوس کردن با بوی غذا نبوده م!

یعنی خیلی معدود و انگشت شمار بوده تعداد دفعاتی که بوی خوردنی ای ام(!) چنان مست کرد که آن را خواسته ام*!

وقتهایی که روزه بوده م از اینکه کسی جلوم چیزی بخوره

پیش نیومده که من ضعف روزه بگیرم یا هوس کنم یا دلم بخواد!

اما امسال این اتفاق هر روز موقع ناهار دادن به بچه ها داره برای من رخ میده!

و این مستقل از غذاییه که دارن میخورن!

:|


+خدایا توبه! :)

*با پوزش از جناب سعدی!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۹
لوسی می

نظرات  (۴)

۰۹ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۴۳ دچـــــ ــــــار
شده به خاطر این قضیه دعواشون کنی ؟ :)
پاسخ:
O_o
بچه ها رو؟؟!!!
:|
چی بگم مثلا؟ چرا شما روزه نیستین من روزه ام؟!
نه نشده واقعا.
۰۹ خرداد ۹۶ ، ۲۲:۲۱ مامان محمدمهدی
وای من همیشه در هوسم ولی خداییش از غذا خوردن بچه ها هیچوقت به هوس نمیفتم:)
پاسخ:
نه منم از غذا خوردنشون به هوس نمیفتم!
بوی غذا منو سرمست میکنه! بوش رو همه ی سلولهای چشایی و بویایی و گرسنگیم اثرگذاره!
مخصوصا وقتی میارم سر سفرهههه! وااای! :|
۱۰ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۳۳ شبنم بیقرار
احتمالا کمبود ویتامین یا مواد معدنی داره بدنت. تازه بچه از شیر گرفتی؟
پاسخ:
هنوز از شیر نگرفتم!
آره احتمالا.
وااای من هر قاشق غذایی که دهن پسرم میذارم باید دستمو محکم بگیرم چون هر لحظه احساس میکنم شیطون الان دستمو کج میکنه سمت دهن خودم!!!
پاسخ:
:)))
راس میگی؟
احتمالا مرحله ی بعدی منم همین باشه. :))