ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3985.

پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۰ ق.ظ

بعضی وقتها لحظه ها بی نهایت ارزشمند میشن!

امروز وقتی تلویزیون رو روشن کردیم،

فقط 6 ثانیه به اذان صبح باقی مونده بود!

:|


+ 6 ثانیه؟؟! :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۱
لوسی می

نظرات  (۷)

یعنی تو هم سحری نخوردی؟ 
پاسخ:
ما شب قبل افطاری دعوت بودیم حسابی به خودمون رسیده بودیم :))
۱۱ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۱۷ شبنم بیقرار
چه کار کردید؟
پاسخ:
یه لیوان آبمیوه دستم بود سرکشیدم! :))
۱۱ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۳۱ مامان محمدمهدی
خدا صبرتون بده امروزو
پاسخ:
آره اتفاقا کلی هم خرید رفتیم!:|
ولی خوبه فعلا که خیلی بغرنج نشده الحمدلله.
وای:|
ماجراهای سحرهای ماه رمضان قسمت های طنز کم ندارن:))
پاسخ:
:))
واقعا!
احتمالا یا اب خوردی یاخرم شایدم دست به چیزی نرسید
پاسخ:
یه لیوان آبمیوه دستم بود الحمدلله.
سرکشیدم :)
۱۱ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۰۳ شبنم بیقرار
من موقعی که به محمدحسین شیر میدادم اصلا توان نداشتم روزه بگیرم!! اصلا...کلا سه سال روزه نگرفتم.
پاسخ:
منم وقتی به پسرک شیر میدادم این تصور رو از خودم داشتم و نگرفتم. البته سال سوم چند روزی گرفتم و دیدم نمیتونم.
اما بعدش هی فکر کردم شاید کارم اشتباه بوده و باید بیشتر به خودم سخت میگرفتم! اما خب اون زمان تشخیصم نگرفتن بود الان تشخیصم گرفتنه!
بعد اینکه الان شیر من برای گل پسر جنبه ی تقویتی نداره اصلا! چون گل پسر بیست و یک ماهه ست و عملا مرداد ماه باید از شیر گرفته بشه. یعنی ماده ی غذایی بهش نمیرسونه که بگم اگر نخوره ضرر بهش میزنم! شیرخوردن گل پسر الان جنبه ی روانی داره براش. لذا تصمیم گرفتم بگیرم حتی اگر شیرم هم خشک بشه اشکالی نداره دیگه. ان شالله که خدا کمک میکنه و خشک نمیشه.
این چیزیه که هرکسی باید خودش تشخیص بده و نمیشه وضعیت خودمون رو به دیگران تعمیم بدیم و مثلا من بگم اگر من الان میگیرم پس همه میتونن بگیرن! نه! هرکدوممون در برابر تصمیم خودمون مسئولیم. :)

منم شب قبل افزاری دعوت بودم ولی تو افطاری نمتونم زیاد چیزی بخورم :|
حالا چطوری ؟ اذیت نشدی تا آخرش؟
پاسخ:
منم نمیتونم زیاد بخورم.
الحمدلله گذشت. :)