ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

پیشنهادات افطاریانه!

جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۱ ب.ظ

پیشنهادتون برای یک افطاری که پلو نداشته باشه،

و غذاهاش هم خیلی زحمت پخت و ریسک طعم نداشته باشه

و بشه با زبون روزه تهیه کرد چیه؟



+مثلا پیراشکی، ناگت، سالاد ماکارونی، کیک مرغ و از این چیزا!

یه ترکیب خوب بهم پیشنهاد بدین لطفا.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۲
لوسی می

نظرات  (۳۱)

۱۲ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۴۳ مردی بنام شقایق ...
سلام

از بیرون دو کیلو آش بگیرین خلاص
پاسخ:
سلام.
بله خلاص! :))
۱۳ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۳۰ مامان محمدمهدی
اگه مهمونا زیاد نیست تعدادشون بیف استروگانف خوبه
با ساندویچ ساز هم میتونی غذای ساده و نونی و خوشمزه خوب تحویلملت بدی
سالاد الویه هم که عالیه و راحت
کلا من که دو ساله افطاری ها خودمو خلاص کردم حلیم و آش از بیرون میخریم و سر سفره افطار میزاریم یه مدل ساده پلو خورشت هم درست میکنم منتهی اونو دیگه برای سحر مهمونامون ظرفش میکنم که ببرن خونه شون واسه سحر بخورن و البته همین امر باعث شده رغبتم واسه افطاری های بیشتر دادن زیادتر شه و کمتر اذیت شم و از طرفی ملت هم تو خونه مون بخاطر غذاهای جورواجور تو سفره افطار اذیت نمیشن
سبک و راحت
وال لا
پاسخ:
مهمونی رسمیه!
و اگر اقوام بود سبک و راحت رو میپسندیدم.
ولی با پلو خورش برای سحریشون موافق بودم جالب بود ایده ت.
اینطوری لازم نیست رو سفره هم پلو بذارم.
البته زحمتش فرقی نمیکنه! :|
۱۳ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۳۹ مامان محمدمهدی
راستی میخواستم بگم خدا خیرت بده با اون یادداشت مربوط به تخم مرغ خرمات
همونشب برای همسرم تعریف کردم 
ایشون هم برای اولین بار بهم گفت عاشق این غذاست و اینطوری شد که هر شب سحری همینو میخوره و هم خودم و هم خودش حالشو میبریم و جالبه که وسط روز ازش میپرسم گرسنه ای یا نه میگه اصلا:))
پاسخ:
:))
الحمدلله این وب یه خیری داشت :)
خب اینم بگم که هر روز خوردنش هم خوب نیستا! البته به شرایط خودتون بستگی داره اما حواست باشه که هر روز تخم مرغ میخورین.
یک قاشقک کوچیک گلاب هم توش بریزی خوش مزه تر میشه :دی
من تازگی رفتم توکارطبخ شنیسل
و همسرم.مشتری پر و پا قرصم شده:(
 اسنک هم بد نیست...توساندویچ ساز منظورمه
سالاد الویه چطوره؟
پاسخ:
خب اسنک رو که تا حالا نپختم اصلا نمیشه رو مهمون امتحان کرد.
ولی سالاد الویه هم میتونه تو گزینه ها باشه.
من یه ترکیب خوب میخوام!
مثلا سالاد الویه و چی؟!
۱۳ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۳۷ تنهادلشکسته

از اینایی که نوشتی به نظر من، کیک مرغ هم خوشمزه است هم خوب و هم جلو مهمان گذاشتنی.

برا مهمانی افطار خودت میپرسی؟ کی هست؟ به نظرم مثلا کبابشو از بیرون بخرید؟ تو خونه هست؟ کباب کوبیده با نان هم کنارش خوبه ها.

پاسخ:
آره خب کیک مرغ باچی؟!
آره همکاران مستر هستند و من نمیخوام از بیرون غذا بخرم.
۱۳ خرداد ۹۶ ، ۰۳:۰۳ شبنم بیقرار
چلو کبابی سر کوچه! بذار ملت هم یه نونی گیرشون بیاد این ماه مبارکی..چی میشه حالا یکم پول بریزی توی دامنشون؟! :))
پاسخ:
:))
سلام.خوبی. دسرترامیسو درست کن.خیلی خوشمزس.....راستی هنوزفراموش نکردم بگم ک دیگ سرتو نکوبی ب دیوار واسه اوردن رای اقاروحانی خداروشکرکشورهای جهان سوم یه کم داره فهمیده میشن واحساسی رای نمیدن.
پاسخ:
لازم نبود بگید!
این آرا همه چیز رو برای همه ثابت کرد!
سوپ و کتلت 
پاسخ:
مهمونیم خیلی رسمیه!
سوپ و کتلت مناسب نیست.
بازم سلام . جواب سلام واجبه .از یه ادم حسابی انتظارنداشتم ک جواب سوال رو بدون پاسخ بزاره. باز به رای ها گیر دادین؟؟؟ یه وقت صندوقها سوراخ نبوده ک رای ها تون بریزه خخخخخخخخخخ.
پاسخ:
سلام.
کامنت شما:
سلام.خوبی. دسرترامیسو درست کن.خیلی خوشمزس.....راستی هنوزفراموش نکردم بگم ک دیگ سرتو نکوبی ب دیوار واسه اوردن رای اقاروحانی خداروشکرکشورهای جهان سوم یه کم داره فهمیده میشن واحساسی رای نمیدن.

سوالش کجاشه که جواب ندادم؟!
و کجا به رای ها گیر دادم لطفا؟؟؟! :)


+اینها مهم نیست مهم اینه که ما الحمدلله جنبه ی پذیرش شکست رو داریم و این جنبه رو ثابت کردیم در حالی که واضحه بعضی ها حتی ظرفیت پذیرش پیروزی رو هم ندارن چه برسه به شکست، که اونم الحمدلله قبلا ثابت شده!! :دی
عرض کردم که: این آرا همه چیز رو برای همه ثابت کرد!
مثلا یکیش هم من و شما! :)
سوپ برای مهمونی رسمی مناسب نیست؟! چرا؟؟ سوپ شیر خوبه به نظرم.
سالاد ماکارونی زمان زیادی میبره، من که جونم درمیاد. پیراشکیم پرزحمته که! سالاد الویه بهتره.
ناگتم خوبه. آماده شو میخری دیگه؟ کم زحمت و شیکه. به نظرم سوپ و سالاد الویه و ناگت خوبه.
کیک مرغم اصلا نمیدونم چیه:))
یا حلیم و سالاد الویه و ناگت! ولی بازم به نظرم سوپ بهتره :)
کشک بادمجون و ته چینم خوبن. به جای الویه یکی از اینا باشه مثلا!
دلمه م خیلی عالیه. من تاحالا نپختم. فکرکنم پرزحمته! ولی اگه زرنگی تند تند می پیچیشون به جای ناگت دلمه باشه خیلی بهتره:)
باز این دختره اومد کامنت گذاشت:))))))))
پاسخ:
نه!سوپ که پای ثابته! حتما هست. منظورم سوپ و کتلت بود که به تنهایی برای مهمونی رسمی خوب نیست.
البته من میخوام آش جو درست کنم نه سوپ :)
خیییییییییییلی ممنونم از این همه پیشنهاد خوب و این کامنت جامع :)
واااای خدای من! :) باز دلا اومد یه کامنت عااااالی گذاشت :))
مامان من همیشه حلیم بادمجون درست میکنه :)
پاسخ:
وای من عاشق حلیم بادمجونم اما تا به حال خودم درست نکردم! میترسم خراب بشه :(
ولی گزینه ی خوبیه خدایی :( حیف شد:(
۱۳ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۸ شبنم بیقرار
جهنم ضرر.. این جور که معلومه نمیخوای چیزی برسه دست چلوکبابیه! :))
.بذار من پیشنهاد بدم. سوپ خامه عالیه. کم درست کن سریع سیر می کنه. مثل سوپ شیر فقط به جای شیر خامه بریز. اونم اول باید خامه رو توی یه کاسه حل کنی با سوپ بعد بریزی توی قابلمه وگرنه قلمبه قلمبه میشه. نبایدم بعدش بجوشه اصلا.
بعدشم سعی کن با نون و پنیر و سبزی کارکنی. به نظرم دنبال غذای خاصی نباش بلکه بیشتر روی تزیینش کار کن. چون گرمه همه چیز میمونه روی دستت ولی اگر سبک باشه اما خوشگل هم نشون دادی که بلدی هم کارت کمتر شده هم خیلی چیزی نمیمونه روی دستت...مثلا پنیرارو قالب بزن. قالب شیرینی نخودچی. کنارش خرما و بامیه بذار بذار وسط سبزیهات....مثلا.

دسرم خواستی درست کنی همین جور. یه جور بذار ولی رو تزیینش کار کن.
پاسخ:
:)))
نکنه شما با کبابی سر کوچه آشنا هستین؟! اینطوری که گفتی جهنم و ضررفکر کنم یه خبرایی هستا! :)))
مرسی عالی بود ممنونم.
۱۳ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۴۱ شبنم بیقرار
ببین شما یه مدل افطاری میخوای. مثلا نون و پنیر و خرما یا مثلا کره و عسل و... یه مدل دسر میخوای . یه مدل غذای سبک ککناری یه مدلم غذای اصلی. اینا رو از هر کدوم داشته باشه ولی از هر کدوم دوتا نذار. الان از بین پیشنهادا انتخاب کن. این جوری راحتتره. بعدشم درست نیست توی سفره مثلا چند مدل غذای کناری باشه اما غذای اصلی نباشه. یا مثلا دسر نباشه اما سه مدل غذای اصلی. این اصلشه.
پاسخ:
مسئله همینه که آیا این غذاهایی که من گفتم میتونن نقش غذای اصلی رو هم ایفا کنن؟! یا غذای اصلی فقط باید پلو و چلو باشه؟
مثلا کتلت میتونه غذای اصلی باشه؟ چیکن استراگانف غذای کناری؟
سوالم الان اینه.
ممنون توصیه ی خوبی بود این کامنتت.
استیک!
با مش پتیتو و سس قارچ یا سوپ قارچ

شنسل مرغ با سوپ سبزیجات و سالاد الویه و...😇
لازانیا و  
 پنه با سس آلفردو اسمش شیکه سختم نیست😄


پاسخ:
چه همه چیز یاد گرفتم من تو این کامنتها!
من اصلا کدبانو نیستم! اعتماد به نفسم از بین رفت!
مش پتیتو چیه؟ سیب زمینی ای که به مشهد رفته باشد؟؟!:دی
سلام
می خواین سفره بندازین یا سلف سرویس میدین؟
من برای مهمونام فیله ی مرغ ادویه زده( خیلیییی ادویه زده) و پوره ی سیب زمینی و سس قارچ درست می کنم برای شام
برای افطار هم آب جوش و شیر و خرما و زولبیا بامیه و فرنی و آش
هم زود آماده میشه هم جذابه هم خیلی خوشمزه ست
پاسخ:
سلام. خب معمولا افطاری سفره هست دیگه.
چه خوب بود.
شما شام رو بعد از افطار سرو می کنین؟ یعنی میذارین یه مدت از افطار بگذره بعد پذیرایی شام رو میارین؟
۱۳ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۱۲ شبنم بیقرار
کتلت و سرخ کردنی ها معمولا غذای اصلی حساب نمیشن. بعدشم. داده و آورده ش با هم نمیسازه. شما دو ساعت زبون روزه جلوی گاز کتلت سرخ می کنی اخرشم فقط یه کتلته.(گر مهمونی خانوادگی بود میتونستی به عنوان غذای اصلی حساب کنی ولی الان فکر نکنم.) باز بیف استروگانف بهتره. و در ضمن بیف استروگانف میتونه غذای اصلی باشه. البته مهمونیت زیادی رسمیه.
 کوفته برای غذای رسمی خیلی عالیه. اونم وقتی میخوای پلو و چلو نباشه. اگر اینا نباشه باید مرغ یا ماهی کباب کنی. غذاهای سرد و غذاهایی که گوشت نداشته باشن معمولا غذای کناری هستن نه غذای رسمی.
همه این حرفا وقتی وارد فرهنگ خودتون بشه متفاوت میشه. فرهنگا فرق میکنن. تهش اونی رو باید درست کنی که با فرهنگ غذاییتون جور تره.
ولی هر کاری میکنی خودتو خسته نکن. خستگی واحساس میزبان واقعاااا روی طعم و حس غذا تاثیر میذاره.
اینم بضاعت من.. :)
پاسخ:
خیلی ممنونم از لطفی که کردی و کامنتهایی که گذاشتی.
آخرش هم به چلوکبابی سرکوچه متوسل شدیم! خخخخ!
سلام من گفتم ک جواب سلام منو ندادی؟ازت سوالی نپرسیدم! نه سلامی نه علیکی یهویی جواب دادی لازم نیست بگید!همه چی رو ثابت کردواسمون ینی حضوری40میلیونی مردم پای صندقهاس منظورت؟
پاسخ:
سلام.
اولا کامنتتون رو بخونید نوشتید جواب "سوال" منو ندادی!
و دوما اینکه این روزها هیچ تمایلی ندارم در مورد انتخابات صحبت کنم. :)
قدری دیر اومدید!
موفق باشید.
کشک بادمجان
دلمه بادمجان
دلمه برگ مو
دلمه فلفل دلمه ای و گوجه فرنگی
دلمه کلم برگ
کوفته برنجی
شنیسل مرغ
پیراشکی
بنیه فیله مرغ
لازانیا
گراتن بادمجان
مرغ شکم پر سرخ شده در فر
مرغ سوخاری
ماهی شکم پر و...

و ی نوع غذای دیگه. اگر قالب مافین دارید، سه چهار لایه مافین مربعی ببرید داخل قالب بگذارید و داخلش هرچی خواستید بریزید، مثل مایه ماکارونی، مواد پیتزا و ... روش پنیر پیتزا بزنید و بگذارید تو فر. هم زیبا و شبیه شیرینی هست و هم خوشمزه
به جای سالاد الویه سالاد پیازچه هم می تونید درست کنید من از الویه بیشتر دوست دارم



پاسخ:
wow!
این کامنتها رو خوندم احساس کردم خیلی خیلی آدمِ غیرکدبانویی هستم!
تقریبا هشتاد درصد چیزهایی که گفتی رو تا به حال نپختم! :|
متشکرم از پیشنهاداتت.
۱۴ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۰۴ مهراد فروتن
سلام :)
قبول باشه نماز و روزه هاتون 
کتلت :)
پاسخ:
سلام :)
خوبین؟ همچنین برای شما. متشکرم.
مهمانی تمام شد! :)
۱۴ خرداد ۹۶ ، ۲۲:۳۴ کوچک‌های بزرگ
حلیم بادمجون هم گزینه خوبیه. سالاد هم خیلی این شبهای گرم مناسبه. مثل سالاد سزار، مرغ و کرفس، لوبیا و ... مرغ و سبزیجات بخارپز هم شاید گزینه مناسبی باشه. :)
پاسخ:
وای خدای من چقدر شما کدبانو هستین :)
ممنونم از این همه پیشنهادهای عالی.
باید بیام دستور چندتاشونو بگیرم ازتون :)
۱۵ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۰۴ تنها دلشکسته

سلام

آخرش چی گذاشتین؟

پاسخ:
سلام. گفتم که! :)
تو پست نوشتم دیگه!
افطار رو از قبل اذان می چینم . هرکسی میاد خودش برداره بخوره. تا مهمان ها بیان و نماز بخونن و جمع شن یه ساعتی از افطار می گذره معمولا.
اگه هم خونه خودمون باشیم افطار می خوریم و غدای اصلی رو دو وسه می خوریم جمع شام و سحری
پاسخ:
جالبه پس افطارتون سلف سرویسه.
اینطوری سفره شام شلوغ هم نمیشه و یه ساعتی هم از افطار میگذره. ایده ی خوبی بود. ممنون
سلام هرچی گفتم  یه جمله دیگ گفتی.دقیقاهمون پانتومیم  بازم باشه هرجورراحتید.بانوشته هات فک کردم ادم حسابی هستی ولی بااین برخوردت بامن فک میکنم انگاری داری بایه قاتل صحبت میکنی.ماناباشی.بای.
پاسخ:
سلام.
وقتی وارد وب کسی میشید که عقاید سیاسیش با شما متفاوته؛ و اتفاقا میخواید بحث سیاسی هم بکنید، سعی کنید برای نشون دادن حسن نیتتون احترام رو رعایت کنید.
من در کامنتهای شما احترام ندیدم، تنها چیزی که می بینم با عرض پوزش بی جنبگی از رأی آوردن نامزد مورد علاقه و حمایتتونه!
چرا باید با شما بحث بکنم اون هم این همه بعد از انتخابات؟! :)
نه واقعا چرا؟!
اینکه اومدید به وبم ممنونم و منت گذاشتید اما لطفا اگر میخواید کامنت بذارید به هیچوجه سیاسی نباشه چون تایید نمیشه.
موفق باشید.

http://allrecipes.com/recipe/24771/basic-mashed-potatoes/


:)))
پاسخ:
مرسی مرسی مرسی:)
این همه کیک و پیتزا و دسر میدونی یعنی کلیییی کدبانووووییی 

پاسخ:
با این کامنت ها، دنیایی از ناشناخته ها در پیش چشمم گشوده شد! :)
لطف داری گله :*
مامان من بعد از سالها به این حد از کدبانوگری رسیده ☺
اون وقت شما می خوای ره صد ساله رو یک شبه بری ☺
شما حالا حالا جا داری برای امتحان طعم ها و غذاهای جدید
پاسخ:
آرهههه اینم نکته ی مهمیه. :)
ره دراز است :)
ممنونم.
سلام اخه خودت گفتی اگ رای بیاره سرتو میکوبی ب دیوار منم محض مزاح گفتم یه وقت سرتونکوبی ب دیوار.تازشم میگی احترام رورعایت کنید اگ هرچی واسه خودت میپسندی واسه منم بپسند .گفتی ک چ غذایی درست کنم پیشنهاددادم دسر ترامیسسو درجوابم گفتی لازم نیس بگید جواب  این بی احترامی ب مخاطب نیست بنظرت؟؟
درپایانم کامنت اخرم رومینویسم وتااخرعمرازاینجاخداحافظی میکنم.چون ب قول خودت احساس میکنم این وب جای ادماییی ک احترام رونگ ندارن نیستش.

سر سفره‌ صبحگاهی مادرم چایی شیرین قصه‌هاش رو به دستمان میداد.. از همان جا بود که قصه‌هاش در جانم اشیان کرد و حرارت حقیقت این کلام ک یخبندان حرف اهل دنیا را در خاطرم ذوب کرد تا باور کنم تنها رسولان حق‌اند ک ویترین واقعیتشان از متاع محبت پُر است و از قرار روزگار همانانند که شیشه مغازه‌ معنویششان پیوسته با تابلوی یاد خدا دکان دوستی بنا کرد بساط سخنش را میچینند و معرکه‌اش را بر هم میزنن.

مادرم میگفت موسای کلیم از خدا خاست حکمی فرما تا از حرف مردم در امان باشم پروردگار فرمود کاری که برای خود نکرده‌ام! چگونه برای تو انجام دهم؟هنوز در کوهستان گذر عمر پژواک صدای مادرم باقی ست ک میگفت نمرود خاست با خدا مبارزه کند دستور داد ارابه‌ای اماده کنن. انگاه ارابه را به پای مرغی بزرگ بست و تکه گوشتی جلوتر از دهان مرغ گذاشت تا به هوس ان به اسمان پر بکشد سپس نمرود رو به اسمان چند تیری انداخت به این پندار ک سمت پروردگار تیر پیکار افکندهان وقت مادرم از همسایگی دو خاطره نتیجه میگرفت.اولین ملامتی عالم خودخداست که انسان را هم که خلق کرد فرشته‌ها از روی عبادت (و نه از روی لجاجت) ملامتش کردند. حال انکه نمیدانستن ادمی غیر از خون ریختن فرشته خصال هم خاهد شد و به عطر اخلاق محمدی اش دنیا را تسخیر خاهد کرد پس پسرجان! اگر میخاهی در این عالم بمانی یا از نیل مشکلاتعبور کن که دست هرکسی به تو نرسد و یا انقدر بالا برو که تیر عداوت نمرود به تو اثر نکند . همیشه نویسا باشی .بای بای.

پاسخ:
سلام.
اولا که بنده اینونگفتم که اگر روحانی رای بیاره سرمو می کوبم به دیوار! بفرمایید پست رو پیدا و مطالعه کنید.
دوما "لازم نیست بگید" برای کوبیدن سر به دیوار بود نه تیرامیسو!
سوما این نوع بی احترامی که من دیدم محدود به همین جمله نبود کلا به قصد تمسخر از شکست نامزد مورد حمایت من وارد وب شدید که طبیعتا احترام آمیز نیست.
سوما این پاک کردن صورت مسئله است.
در هر حال سپاس که بودید.
سلام .ینی نگفتی سرمومیکوبم ب دیوار؟ینی من ازخودم دراوردم.رفتی پستایی ک من جواب دادم توپست موقت گذاشتی ومیگی برونگاه کن ینی سرکارم میزاری؟ حالا بگیرم توهرموضوعی منظورت بوده (لازم نیست بگید ) ب طورعامیانه منظورت ینی خفه شو دیگ. اونوقتشم انتقاد روتمسخرحساب میکنی؟اخه میدونی خودتم مقصرنیستی ایقده اومدن دوستان وبت به به و چهچهه کردن ب مطالبات تایکی هم میاد یه حرفی مقابل جملت میگه ب باب تمسخرمیگیری؟ اگ من میخاستم بهت بی احترامی کنم ک نمیگفتم ادم حسابی هستی.

دراخرم چندپیشنهادبهت میدم ک امیدورام کارسازباشه.

اگ کسی انتقادی بهت کرد  قبلش یه دقیقه صبر کن نفس عمیق بکش و کمی به اون موضوع فکر کن سریع نگو ( لازم نیس بگید.هیچوقت نکات مثبت منو بی ‌ادبانه و توهین ‌میز تلقی نکن شایدم توبیشترجمله هام نکته مثبتی هم وجود داشت هباشه و اون یه فیدبک صادقانه و پیشنهادی واسه پیشرفتت هستش.با یه دریچه جدید به موضوعاتم نگاه کن. حتی اگه فردی با بی ‌ادبی و توهین از ت انتقاد کردازش تشکر کن چون با اینکارت باعث میشه که خیلی از منتقداتو به خانندگانی پر و پا قرص تبدیل کنی .

ماناباشی.

پاسخ:
هیچ پستی ثبت موقت نشده!
قبل از اینکه تهمت بزنید درست بگردید، بعد بیاید ادعا کنید که ثبت موقت شده و من قصد داشتم سرکار بذارمتون!
http://lucy-may.blog.ir/post/3010
چیزی که من تو اون پست گفتم این بود :" وقتی میشنوم کسی میخواد به روحانی رای بده دلم میخواد سرمو بکوبم به دیوار" به نظر شما آیا این یعنی اگر روحانی رای بیاره چنین میکنم؟ این یعنی واقعا دارم چنین میکنم که شما میگید "دیگه سرتو نکوب به دیوار"؟ حرف شما تمسخر نیست؟ حرف شما تمسخر نیست که میگید " صندوقها که سوراخ نبوده که رای هاتون بریزه از توش!خخخخخخ!!!!" حرف شما توهین نیست که میگید:" الحمدلله ملت جهان سوم هم "فهمیده" شدن و احساسی رای نمیدن" آیا اینها معنی ای جز این داره که
"تو یه آدم نفهمی که احساسی رای میدی و بعدم از رای اوردن رقیب سرتو میکوبی به دیوار و دلایل مسخره میاری که صندوقها سوراخ بوده و من باید یادم بمونه که بهت بگم سرتو دیگه نکوب به دیوار! وگرنه تو همینطور هر روز سرتو داری میکوبی به دیوار" این جملاتِ شما جز این معنی ای داره؟؟؟!

شما تو همین سه کامنت آخرتون یه نکته ی مثبت بیارید که گفته باشید من قبول میکنم. یه جمله ی محترمانه بیارید من قبول کنم که اشتباه کردم و قصدتون تمسخر نبوده و میخواستید انتقاد کنید و دریچه های جدید به روی من بگشایید!!!
اصلا جمله ی محترمانه نمیخواد. یک "انتقاد" بیارید که گفته باشید و من بی جنبه بوده باشم. من انتقادی در جملات شما نمی بینم شما فقط و فقط به قصد تمسخر وارد وب من شدید  که به خیال خودتون برای من دهن کجی کنید که روحانی رای اورد! خب خوش به حالتون که رای اورد مبارک شما باشه.
حتما یکی از نکات مثبتتون که یک فید بک صادقانه و پیشنهادی واسه من داشته این بوده: دیگه سرتو نکوب به دیوار!
واااای خدای من خوشحالم که یکی این پیشنهاد رو بهم داد بالاخره! چون از وقتی که روحانی رای اورده هر روز دارم همین کار رو میکنم!:|
وااااقعا که شما دریچه ای جدید به روی من گشودید با این پیشنهاد!!
:|
به من بگید کجا به شما توهین کردم؟ جز اینکه گفتم این آرا همه چیز رو به همه ثابت کرد چیزی گفتم من؟!
اینکه دوست ندارم بحث سیاسی رو ادامه بدم. این برای شما توهین آمیزه؟! و آیا این یعنی خفه شو؟؟؟؟! بسیار منطقی تشریف دارید! خوش به حالتون!
تو همون پست 3913 هرچی کامنت گذاشتید چون محترمانه بود پاسخ گرفتید. اما این انتظار که بنده بشینم اینجا، نفس عمیق بکشم و توهین های شما رو دریچه های جدید به روی زندگیم تصور کنم واقعا مسخره ست!
جهت اطلاعتون پر و پا قرص ترین و با سابقه  ترین خواننده ی اینجا کسیه که به روحانی رأی داده.
و ما  همچنان حسابی با هم دوستیم.
فقط جهت اطلاعتون!
لطف کنید به وب آدم غیر فهمیده ای مثل من که احساسی رای میدم و اینطور هم توهین میکنم و جنبه ی انتقاد هم ندارم و دریچه های گشوده شده به روی زندگیم رو هم نمی بینم، تشریف نیارید. ممنون میشم.
از شان آدمهای فهمیده ای مثل شما به دوره که به اینجا بیان. برای خودتون احترام قائل باشید و نیاید.
سلام.اخه چراسلام نمیکنی؟بهتم گفتم انگاری داری بایه قاتل صحبت میکینی.رفتی جملاتی ک همش باهات شوخی بوده رودراوردی وب باب تمسخرگرفتی.خوبه ک اخرش علامت خنده گذاشتم وگفتم محض مزاح.بخدا اینجوری نیس ک توفکرمیکنی ک دارم مسخرت میکنم..شما ک ازشیخ صدوق ونهج بلاغ و..میگی ک ایقده نبایدزودبهت بربخوره .پیامرروسرش خاکسترریختن هیچی نگف. قضیه پوشاک هم یه نمونه انتقادکردن بود ک نگفتی. ک گفتم مجوزداشته و.........اینم یه نمونه انتقاد ازت.تازشم من چنددفعه گفتم سرتونکوب ب دیوار؟ک ایقده تکرارمیکنی.منظورازجها سوم و..... ینی اینک دیگ الانه بیان بگن4میلیون شغلو و......یارانه سه برابر ک امکانش وجودنداره و......مردمم فهمیدن ک امکان اینکاروجودنداره .تازشم هرپستی ک گذاشتی متناسب با همون پست جواب دادم.تازشم بیشترپستات زنونس وب دردمن نمیخوره. .گفتی ک متسرهمش سرکاره میخاستم راهنماییت کنم وراهکاربدم نیمه کاره گذاشتی ورفتی.جمله یکی ب اخرم ک گفتی ازجملاتت معلومه ک ادم حسابی هستی وباشخصیت. جمله اخرتم من باب مثبتشومیگیرم والا منظورت اینه ک من فقط ادم فهمیده ای هستم

حلاک اینطورگفتی دیک نمیام وبت . بازم ممنون.درپایانم چندجمله تقدیم  ب شما ک شایسته احترامی .

گل افتابگردان رو به نور میچرخد و ادمی رو به خدا . ما همه افتابگردانیم.اگر افتابگردان به خاک خیره شود و به تیرگی دیگر افتابگرداننیست.افتابگردان کاشف معدن صبح است و با سیاهی نسبت ندارد.

اینها را گل آفتابگردان به من گفت و من تماشایش میکردم که خورشید کوچکی بود در زمین و هر گلبرگش شعله ای بود و دایره ای داغ در دلش میسوخت.

آفتابگردان به من گفت: وقتی دهقان بذر افتابگردان را میکارد مطمن است که او خورشید را پیدا خاهد کرد.افتابگردان هیچ وقت چیزی را با خورشید اشتباه نمیگیرداما انسان همه چیز را با خدا اشتباه میگیرد.

افتابگردان راهش را بلد است و کارش را میداند. او جز دوست داشتن افتاب و فهمیدن خورشیدکاری ندارد.او همه زندگی اش را وقف نور میکند در نور به دنیا میاید و در نور میمیرد. نور میخورد و نور میزاید.

افتابگردان با افتاب امیخته است و انسان با خدا.بدون ا فتاب افتابگردان میمیردبدون خدا انسان.گفت وگوی من و آفتابگردان ناتمام ماند.زیرا که او در افتاب غرق شده بود.جلو رفتم بوییدمش بوی خورشید میداد.تب داشت و عاشق بود.خداحافظی کردم داشتم میرفتم که نسیمی رد شد و گفت نام افتابگردان همه را به یاد افتاب می اندازدنام انسان ایا کسی را به یاد خدا خاهد انداخت؟ان وقت بود که شرمنده از خدا رو به افتاب گریستم .

همیشه سبزبمانی.. بای بای
پاسخ:
سلام و متشکرم.
واااای عجب متنی گذاشته آقای محمدامین 
خدای من 
پست کنی این متنو البته زیرش بذاری از ایشونه کم نیست 
خیلی متن فوق العاده ایه
درگیر اختلافتون نشدم که از کجا و چی بود 
ولی این متن 
نام آفتابگردان همه را به یاد آفتاب می اندازد
 نام انسان آیا کسی را به یاد خدا خواهد انداخت؟ 

پاسخ:
:)
برای آقای محمد امین :)
بازم سلام .بازپشت سرمن غیبت.خخخخخ چشات قشنگ میبینه خانم اشک .البته ک ارزش لوسی می بیشترازین حرفاس. .خانم اشک خودت قضاوت کن بااین تفاسیر تقصیرکارکی میتونه باشه؟راستی لوسی منظورت توجوابت ب خانم اشک واس اقامحمدامین ینی چی؟
رقص قلمت ماندگار.
پاسخ:
یعنی برای آقا محمد امین! :|
متشکرم.