ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3992.

دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۴۳ ب.ظ

یه کمبودی من دارم که منتظر حمایت شدن از جانب دیگرانم.

البته خیلی با این کمبود مبارزه کردم و خیلی هم خوب پیش رفتم،

اما هنوزم در من هست!

با اینکه مهارت های خوبی دارم اما حمایت دیگران برام مهمه*

این چند وقت که مهمانی غریبه ها (دوستان مستر) میرفتیم،

خیلی از جانب خانمهای مجلس در شیوه های مادری کردنم، مورد تمجید واقع شدم،

از اینکه به بچه ها سخت نمیگیرم،

از اینکه آزاد میذارمشون،

از اینکه قوانین خونه برام مهمه و بهشون پایبندم،

و امثالهم.

بعد که برای مستر میگفتم میگفت آره دیگه!

تو بچه ها رو خوب تربیت کردی. :)

چیزی که هیچوقت نمیگفت و نمیگه! :|

حالا این روزها فکر میکنم من مادر خوبی بودم همیشه! :دی



+چقدر بده که آدم منتظر حمایت باشه! :|

*این بخشی از نتیجه ی اون تستی بود که دادم،

و البته خودم میدونستم که اینطوری ام!

ولی برام جالب بود که تسته هم فهمید!

تو توضیحش این بود که این افراد (یعنی امثال من) با اینکه گاهی برای حمایت و ایمنی متکی به دیگران هستند؛ اما منفعل نیستند و فعال عمل میکنند و دارای مهارتهای اجتماعی خوبی هستند که باعث کسب احترام جمعی میشه، اما یک ترس پنهان از عمل کردن به صورت کاملا خودمختار و مستقل در درونشون دارند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۵
لوسی می

نظرات  (۱۲)

۱. تو بچه رو خوب تربیت کردی
۲. اکثر آدمها متکی هستن منفعل نبودن مهمه :|
۳. کسب احترام جمعی 
۴. ....
پاسخ:
اینا نکات پست بود؟!
نوت برداری کردی؟! :دی
۱۵ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۴۱ شبنم بیقرار
سلام.
تسته شاهکار کرده! :) خب بگه چی کار باید کرد که این خصلت حداقل تعدیل بشه؟
البته جوابشو میدونم ولی خودت بهش برسی بهتره. :) آیکون بدجنسی!خخخخخخ
پاسخ:
سلام.
البته اینو بگم که این خصوصیت یه طیف داره دیگه. منم حالت آنرمالی نداشتم و به تعادل طیف نزدیک بودم،
اما در هر حال این بخشی از خصوصیاتم بود که اونقدری بود که تو تست مشخص بشه :دی
به این میگن خست علمی :))
اینطور اتفاقات روانی و شخصیتی با تمرین و تکرار و شروع از کوچکها اصلاح میشه :)
۱۶ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۱۳ بنتُ الهدی
مادر خوب بودن تون حتی از نوشته هاتونم کاملا مشهوده :)
شااید همه ی زن ها همینجور باشن. این نیاز به وجود حامی، و یک قدرت فوق العاده همیشه حس میشه
پاسخ:
وای مرسی :)
آره همه این شخصیت رو دارن اما خب نباید به افراط تبدیل بشه و نوعی طیفه.
من در حالت نامتعادل بودم که بگم مشکل شخصیتی دارم.
شرایط خوبی داشتم و به حالت نرمال طیف نزدیک بودم، اما بهتر بود این خصوصیت کمتر می بود.
۱۶ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۳۸ دچـــــ ــــــار
منم دقیقا/تقریبا همینجوریم :)
پاسخ:
واقعا؟
البته این مدلی بودن یه طیف داره که اگر خیلی زیاد بشه میتونه به یک مشکل شخصیتی تبدیل بشه.
اما در حد معمولش شاید طبیعی هم باشه!
به نظر من که هرچی کمتر بهتر!
۱۶ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۰ دچـــــ ــــــار
مثلا این همه کار میکنی! بعد انتظار تعریف از مدیرت داری! بعد برعکس میشه :) این میشه که کلا نابود میشه روحیه!:/
پاسخ:
بله منم همینطورم!
:|
لوسی دقیقا منم همینطورم
پاسخ:
عجب! پس همه مون مراتبی از این خصوصیت رو داریم. :)
نه 
نکته دومم رو که همه گفتن 
بقیش اونایی بود که رفت عمق قلبم 
پاسخ:
:)
۱۶ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۲۴ شبنم بیقرار
هر خصلت و هر خصوصیتی اگر باعث بشه که شما تعادلت بهم بریزه باید تعدیل بشه. اگر ایجاد غم کنه باید تعدیل بشه. اینو باید خودتون متوجه بشید. این جور که فهمیدم در مورد شما درسته، عادیه چون دیگه از مهمونی دادن طفره نرفتید با این که نیاز به تایید داشتید ولی لذتتون از کار کم شد.

در مورد ندادن راه حل هم: دیگه ما اینیم! :))) آقا ما خسیس علمی..ما بدبخت بی جنبه! خخخخخخخخ اینم خصوصیت ما بیچاره ها!خخخخخخخخخ
از شوخی گذشته. راه حلش یه نسخه همه گیر نیست. نمیشه بدون شناخت راه نشون داد. ولی خب یه سری تمرینات اعتماد به نفس و عزت نفس هست که خوبه. هر کدوم به نسبت شخصیت طرف و به نسبت فرهنگ جواب میدن.

پاسخ:
خب این یکی از بخشهای تست بود که اصلا روانپزشک هم بهش اشاره نکرد.
من بعداً اومدم تحلیل تستم رو خوندم اینو دیدم.
ولی وقتی خوندم دیدم خیلی جاها به خاطر معطل موندن برای بقیه یا تایید بقیه از بعضی کارها گذشته م!
البته شاید کارم عاقلانه هم بوده ها از خیلی جهات.
در هر حال نفرمایید. این چه حرفیه.
اشهد انکِ آتیتَ زکات العمک :)
منم فکرمیکنم شخصیتم همینطورباشه
که نتیجه تست به شما گفته
پاسخ:
شاید نرم افزار تستش رو بخرم!
البته این بخشی از تست بود! یه بخش خیلی کوچکش.
۱۶ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۰۴ مامان محمدمهدی
جالب بود
من هیچوقت اینطور تصورت نکرده بودم و برعکس فکر میکردم راجعت اتفاقا:)
دلم تست خواست
پاسخ:
عه! چرا؟
من که خیلی گفتم منتظر حمایت مستر هستم!
خیلی گفتم که در مادری اعتماد به نفس ندارم و نگران کم گذاشتنهامم.
من میخوام نرم افزارشو بخرم درآمد زایی کنم اصلا! خخخخ!
به نظرم از نوشته هاتم حتی کاملا مشخصه مادر و همسر خیلی خیلی خوبی هستی، فقط همون طور که قبلا هم گفتم بهت زیاد توقعت از خودت بالاست.

منم در این زمینه خیلی مشکل دارم! نظر آقای همسر خیلی برام مهمه که اونم مثل اکثر آقایون اصلا اهل ابراز نیست. کلیم هی تلاش می کنم صرف نظر از عکس العملاش کار انجام بدم ولی خوب اذیت میشم
پاسخ:
واقعا میگی؟
آره البته من انتظار زیادی از خودم دارم :(
منم همینطورم مستر هم عموما ابرازی نمیکنه و منم بارها از ادامه ی مسیر ناامید شدم :(
ولی مطمئنم یه روزی خوب میشیم :دی
جدی میگم! 
گاهی بهت غبطه هم میخورم، زیاد به خودت سخت نگیر. کلی عالی هستی
پاسخ:
واو! ممنونم.
جالبه برام چون منم گاهی به شما غبطه میخورم :)
احساس میکنم نظم مادری کردن و برنامه ت نزدیکه به ایده آله.