ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3995.

چهارشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۰ ق.ظ

من نمی فهمم چه منطقی وجود داره،

در اذهان آدمهایی که میگن:

"قوانین غیر منطقی جامعه قابل احترام و لازم الاجرا نیستند."

:|



+قوانین جامعه لازم الاجرا هستند، منطقی و غیر منطقی هم نداره.

همینی که هست! این عینِ اخلاق مداری است.

+کلی منطق و فلسفه باید بچینم برای کسی که از بهترین دانشگاه این مملکت ارشد گرفته،

و بهش بفهمونم که این جمله، یعنی حاکمیت قانون جنگل بر جامعه!

چرا؟؟!

چرا برای رشته های فنی و مهندسی و اصولا همه ی رشته های غیر فلسفی، دو واحد فلسفه و نحوه ی فکر کردن نمیذاریم که ملت بدون قدرت تفکر، مدرک ارشد نگیرند و با همین ارشدی که هیچ قدرت فکری پشتش نیست، بر مناصب دولتی و حکومتی و مجلسی ننشینند و وضع جامعه رو از این خرابتر نکنند؟!

هرچند این روزها بسیار می بینیم که اونهایی که چنین واحدهایی رو پاس کرده اند هم قدرت تحلیل و تفکر ندارن چه برسه به پاس نکرده ها!

+این پست میتونه یک ذکر مصیبت کامل حساب بشه!


+به بچه هامون یاد بدیم که بتونن فکر کنند، تحلیل کنند، منطق حالیشون باشه، آزاد اندیش باشند!

باور کنید اگر این رو به بچه هامون بیاموزیم، خیر دنیا و آخرت رو نصیب خودمون و خودشون کردیم و کل رسالت والدینی مون رو انجام دادیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۷
لوسی می

نظرات  (۵)

۱۷ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۱۰ شبنم بیقرار
میخواستم همینو بگم که منطقی بودن به دو واحد دانشگاهی نیست به تربیت درست فکر و اندیشه ست. که ماها اصلا نداریم! و واقعا ذکر مصیبت کامله...
پاسخ:
درسته اما شاید بعضی ها رو روشن کنه لااقل!
همون کاچی بهتر از هیچی و اینا!
هعی....
بعضی وقتا از بعضی حرفا قلبم میسوزه
مخصوصا که اون حرفا رو از کسایی میشنوم که خیلی خودشون رو عاقل و درس خونده تصور میکنن ...
پاسخ:
آره بعد طرف یه هوا فالوور هم داره اینو میذاره و اکثرا فکر میکنن عاقل و خردمند جمع دیگه ایشونه!
۱۷ خرداد ۹۶ ، ۰۸:۲۰ دچـــــ ــــــار
قراره توی مدرسه 2 واحد تفکر برای بچه ها بگذارند.

+ این روزها ما رو زیاد می بینید؟!
پاسخ:
عجب!
+یعنی چی؟
۱۷ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۲۶ دچـــــ ــــــار
معطوف به این جمله بود سخنم:هرچند این روزها بسیار می بینیم که اونهایی که چنین واحدهایی رو پاس کرده اند هم قدرت تحلیل و تفکر ندارن چه برسه به پاس نکرده ها!

که گفتم:+ این روزها ما رو زیاد می بینید؟
پاسخ:
اختیار دارین. شکسته نفسی می فرمایید.
2واحد تفکر مدرسه که آقای دچار می گن رو چندسالی هست گذاشتن.
طبق معمول به مزخرف ترین شکل ممکن ارائه شده! مثل دینی و حرفه و فن مدرسه که در تقابل صریح با هدفشون یه مشت مسخره جات غیرجذاب میدن بچه ها حفظ کنن!
یه حرکتی شروع شده با عنوان آموزش فلسفه برای کودکان. تو موسسه دکتر حسن عباسی براش یه دوره ای می زارن گویا. یکی از دوستان(قاب زندگی) هم تدریس می کنه تو مدرسه! تو مدرسه های شهر ما نشنیدم هنوز باشه. امیدوارم اون حرکت مفیدی باشه و گسترده بشه.
پاسخ:
تو کشور ما چی رو رو اصول آموزش میدن که اینو آموزش بدن؟؟! :|