ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3996.

چهارشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۱۴ ب.ظ

درختهایی که به بار می نشینند.

:)



+چند سال پیش در یک مشارکت جمعی برای درختکاری شرکت کردیم

و چند نهال درخت خریدیم و کاشتیم.

حالا امروز مستر گفت نهال آلبالومون به بار نشسته و به مستر گفتن اگه میخوای بیا محصولت رو بگیر ببر!

قراره مستر برامون یک مُشت آلبالو بیاره :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۷
لوسی می

نظرات  (۷)

۱۷ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۱۷ دچـــــ ــــــار
به به چه لذتی داره چیدن این میوه :) دیدم که میگم :))

پاسخ:
آرهههه فکر کنم جالب باشه.
۱۷ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۴۳ دچـــــ ــــــار
خوردنش نشسته خیلی می چسبه ! همون موقع چیدن :))
پاسخ:
آرهه تجربه ی اینم دارم.
چه جالب و هیجان انگیز
پاسخ:
آرههه :)
ما تو خونمون درختشو داریم :)
خیلی دوست دارم اتفاقا
آلبالو چیدن سخته 
ما که برای چیدنش می مونه!!!
با پسرای تنبلمون:| :\
 نصفه بالایی درخت رو هم بابا قطع کردن چون دست کسی نمیرسید:(
پاسخ:
آفرین چقدر عالی.
آره میدونم چیدنش خیلی سخته.
خدا برکت بده به درختتون.
۱۷ خرداد ۹۶ ، ۲۱:۲۰ بنتُ الهدی
چه هیجان انگیز ^_^

پاسخ:
:)
آلبالوهاتون مبارک.. چ خوشمزننن
پاسخ:
:))
هنوز نخوردیم. حتما هستن دیگه! :دی
ممنون 
مرباهاش و شربتش و خودش 
:)
پاسخ:
:)