ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3997.

چهارشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۴۵ ب.ظ

من در مورد شهدای شما یک چنین تصوری دارم؛

من خیال می‌کنم اینها همان‌هایی هستند

که هر یک شهیدشان، اجر دو شهید دارد...




+بیانات رهبری در دیدار با خانواده ی شهدای مدافع حرم در پنجم خرداد نود و چهار.

+واقعه ی تروریستی امروز و ارتباطش با داعشیها،

اهمیت مجاهدت و عمق فداکاری این عزیزان رو اثبات میکنه.

+الا لعنة الله علی القوم الظالمین.(سوره ی هود آیه 18)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۷
لوسی می

نظرات  (۲)

۱۷ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۴۸ دچـــــ ــــــار
بشمــــــــــــــار :)
پاسخ:

می تونستید بگید تکبیـــــــــــــــر!
احسنت 
تا کورها چشمشون رو باز کنن 
پاسخ:
:)