ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4000.

شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۲ ق.ظ

تو مگو "ما را بدان شه بار نیست"،

با کریمان کارها دشوار نیست دوستان!




+تو خود حجاب خودی البته! خب از میان برخیز!

+عیدتون حسابی مبارک. همدیگه رو خیلی دعا کنیم.

+مثل همیشه خیلی خیلی ممنونم بابت کامنتهای راهنماییتون تو پست قبلی :)

لطف کردین. :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۰
لوسی می

نظرات  (۱۲)

جامبوشلززز؟؟؟ چ اسم خارجیییی همون ماکارونی صدفی بزرگا دیگههه....
چ خوووب...
پاسخ:
آره دقیقا همونا اسمش جامبو شلزه!
و البته صدفی یه مدلشه! مدل پیچی و استوانه ایش رو هم من دیدم.
عیدتون مبارک...نوش جونتون عزیزم...
وای وقتی بیشتر وبلاگا از مهمونداری مینویسن من فقط حسرت میخورم یادش بخیر چقدر دنبال ظرف بودم واسه مهمون اما دریغ از یه نفر‏!‏
پاسخ:
مرسی عزیزم عید شما هم مبارک.
چرا مهمونی نمیدین خب؟
کسی نمیاد این سه سال ونیم فقط چند بار عمه وعمو اومدن خونواده ی شوهرم که از بس نق میزنن حال آدمو بهم میزنن دوستم که نداریم بیاد خونمون خیلی تهنام‏!‏
اینام که میان غذا خور نیستن دلم یه مهمونی مفصل میخواد
پاسخ:
یعنی چی کسی نمیاد؟ ما هم تا دعوت نکنیم کسی نمیاد!
عجبا! اره خدایی کسی که غر بزنه آدمو کلافه میکنه ما هم یه نفر این مدلی داریم تو خانواده مون! :|
فقط هم با ما رابطه دارن بس که من صبورم! اما خدایی تحمل بعضی غرهاش برام خیلی سخته :(
آخی! دوستاتونو دعوت کنین.
ما یه مهمونیمون دوستان و همکارهای مستر بودن.
۲۰ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۴۲ بنتُ الهدی
خب خداروشکر که خوب شده :)
قبول باشه ازتون
منم اینقد دلم میخواست خانواده خودم و همسر رو دعوت میکردم .. حیف که دوریم ..
یادش بخیر پارسال شب میلاد خونه خواهر شوهر بودیم .. :)
پاسخ:
ممنون عزیزم.
آخی. آره خدایی غربت سخته.
ان شالله به زودی دور هم جمع میشین.:)
چقدر خوب (: 
کاش عکسشم می گرفتی
ما مهمونی مون رو گذاشتیم واسه روزای آخر ، ایشالا که جون داشته باشیم واسه مهمونداری خخخ
راستی عیدتون هم مبارک
پاسخ:
آره :(
اصلا نشد عکس بگیرم سفره م خیلی خوشگل بود :(
ان شالله.
من از وقتی تصمیم میگیرم مهمونی بدم، تا وقتی مهمونی تموم نشه تو ذهنم هی بالا پایینش میکنم تصمیمها رو عوض میکنم!
درنتیجه وقتی میدونم قراره مهمونی بدم میگم هرچه زودتر تموم بشه که روانم آروم بگیره! خخخخ!
عید شما هم مبارک :)
۲۰ خرداد ۹۶ ، ۰۸:۱۸ دچـــــ ــــــار
عیدتون حسابی مبارک
پاسخ:
متشکرم.
همچنین برای شما.
ما از بس خاله بازی کردیم حالم داره بد میشه!!!!
تموم هم نمیشه!!!! :/
مهمونی ماه رمضون دوس ندارم خب :(
پاسخ:
:)))
عجب! جالب بود.
البته وقتی نعمت زیاد میشه دل رو میزنه دیگه! خخخخ!
ما چون کلا کم دعوت میشیم دوست داریم :)
میگم که دوست نداریم درحقمون نامردی کردن فامیلا رو هم چند بار دعوتشون کردیم ولی اهل مهمونی مفصل نیستن
پاسخ:
ای بابا! :(
بازم میتونی دوستهای خوب پیدا کنی ان شالله.
هر کس پی رزقش به هر در می زند؛ لیک
روزی ما از روز اول با کریم است
امشب، شب تغییر در ضرب‌المثل‌هاست
هر چه گدا کاهل بُوَد، آقا کریم است...
پاسخ:
متشکر.:)
جامبوشلزت نوش جون خارجی:))
عیدت مباااااااارک:*
پاسخ:
قربونت.
اسمش خارجیه وگرنه زرماکارون خودمونه! :))
همچنین عزیزم.
۲۰ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۳۴ مامان محمدمهدی
ما امسال برعکس شما ازین تعطیلات برای مهمونی رفتن استفاده کردیم:)
جامبو شلز؟ نشنیدم
پاسخ:
مهمونهای ما هم همین کار رو کردن:دی
ماکارونی های شکلیِ بزرگ.
خوب می مردی از اول بگی ماکارونی شکل دار بزرگ؟ 
نه من میخوام بدونم 
فقط می خوام بدونم 
چی کلاسای الکی میذاره خداااااااا
:)
پاسخ:
می مردم! :)