ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4002.

شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۵۵ ب.ظ

وای از روزی که بفهمی یه قسمت وبت شلخته مونده!

رو اعصابمه،

فهمیدن اینکه تقریبا دو هزار پست پیش،

تو شماره گذاری عنوان پستها اشتباه کرده ام!

:|



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۰
لوسی می

نظرات  (۱۰)

۲۰ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۰۱ دچـــــ ــــــار
اگه بدونید تیترزنی و انتخاب تیتر چ لذتی داره از این رسم دست میکشید :))
پاسخ:
میدونم لذتشو!
خودم قبلا وب داشتم!
وب من مینیمالیسته و نمیشه برای هر پست یه عنوان زد!
چون بعضی پستها اصلا حرف خاصی ندارن! فقط برای خالی نبودن عریضه و ثبت واقعه نوشته میشن.
۲۰ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۱۴ دچـــــ ــــــار
نه این حرف رو قبول دارم واقعا :)
پاسخ:
:)
من درک می‌کنم! بهش دچار شدم :|
پاسخ:
درد داره یه کم!
فک کنم من گند زدم :)
پاسخ:
چرا؟؟!
۲۰ خرداد ۹۶ ، ۲۰:۲۴ شبنم بیقرار
بی خیالل باو...وسواس نشو!
پاسخ:
:)
آخه من گفتم رسیدی به عدد۴۰۰۰
پاسخ:
:ذی
گفتی 400
حال انکه به 4000 رسیده ام :)
عیب نداره.:)
ببخشید ولی عکس العملی جز خنده ندارم:)))))))))
یه بنده ی خدارو شاد کردی توی عید:))))
دوهزاااااااارتا:)))))))))

پاسخ:
:))
منم برای خنده گذاشتم چون کاری به جز خنده نمیشه کرد!
الحمدلله که موجبات خنده و شادی شما رو فراهم کردیم!خخخخ!
وای دیگه بدتر :)))
دیدی گند زدم:)
پاسخ:
:)))
میخوای همه چیز رو همینجا خاک کنیم؟! :))
دقیقا رو اعصابه
منم وب قبلی این اتفاق افتاد
پاسخ:
:))
وات ایز مینیمالیسته؟ جدی
پاسخ:
یعنی مینیمال نویسیه!
یعنی حداقل نویسی انتقال مطلب با حداقل جملات و از این سوسول بازیا! خخخخ!