ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4003.

شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶ ب.ظ

نیمی از رمضان گذشت..



+فرصتها مانند ابر در گذرند..حضرت امیر_علیه السلام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۰
لوسی می

نظرات  (۶)

۲۰ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۳۰ مامان محمدمهدی
سلام
عیدت مبارک
قبول باشه طاعات و عباداتت
پاسخ:
سلام. همچنین شما.
کم پیدا شدی! خوبی؟
هعی ...
امسال انقدر ضعیف شدم که اصلا نمیتونم از ماه رمضونم خوب استفاده کنم ...
کاش خدا لیاقت بده برای بقیه ش ...
پاسخ:
نگوووو! هنوز نیمی از رمضان باقیمونده.
روزهای مهمش :)
۲۱ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۳۴ تنهادلشکسته

سلام

نماز وروزه تان قبول...

عزیزم التماس دعا دارم.

پاسخ:
سلام. متشکرم عزیزم همچنین شما.
سلام خوبید؟ خیلی وقته نتونستم بیام اینجا 
التماس دعا 
پاسخ:
سلام عزیزم.
کم سعادتی از ماست.
خوبی؟
۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۰ مامان محمدمهدی
کمی دیر به دیر میام اما همه یادداشتهاتو میخونم با کمال افتخار
خوبم
پاسخ:
عزیزممممم.
نگرانت بودم میدونی که منظورم این نبود. داشتم میومدم پیگیرت بشم که اومدی :)
مرسی از همه ی بودنهای همیشه خواهرانه و صمیمانه ت.

ممنونم خوبم خداروشکر و البته بسیار درگیر و کم فرصت

ماه های ابتدایی رسیدگی به یه موجود کوچولو اونم از نوع فرزند دوم...

دیگه خودت بهتر میدونی! :))

پاسخ:
الحمدلله.
بله در جریانم :)
ان شالله که به سلامت و دل خوش مشغول باشی. :)