ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4007.

يكشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۴۲ ب.ظ

مستر ماموریته،

و من تصمیم دارم یه افطار مفصل برای خودم تدارک ببینم!

که به خاطر این روزه ی سخت خودمو مورد عنایت قرار داده باشم.

:)




+نقل شده در ماه رمضان در لحظه ی غروب خداوند هزار هزار بنده رو می آمرزد،

فکر کنید که شاید همین امشب،

شما یکی از بنده های مورد عنایت باشید،

و از بار گناه های شما کم شده باشه،

برای آمرزیده شدن اتفاق بزرگی لازم نیست،

قبل از افطار چشمهاتون رو ببندین،

و بارش رحمت بر دلتون رو احساس کنین.

بهتره از حالا بیشتر مراقب دلهاتون باشین.

خدا رو دست کم نگیرین،

این روز و شبها،

بسیاااار بسیار محتمله که این دل،

همون دلی باشه که همه ی عمر، آرزوشو داشتین،

دلِ مورد عنایت...

روزی تون. :)

+التماس دعا سر سفره های افطار.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۱
لوسی می

نظرات  (۱۳)

۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۴۶ دچـــــ ــــــار
به به :)
پاسخ:
:)
۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۵۷ کوچک‌های بزرگ
انشاالله. قبول باشه از همه. متاسفانه هیچوقت نتونستم سحری درست بخورم. بین آشپزخانه و هال در حرکتم معمولا. بیدارکردن اهل منزل هم که خودش پروژه‌ای است. 😊
پاسخ:
ان شالله.
عجب :))
ما هنوز به اون مرحله نرسیدیم که بخوایم اهل خانه رو بیدار کنیم :)
خدا قبول کنه :)
۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۱۴ شبنم بیقرار
ادم وقتی شوهرش میره ماموریت دلش میخواد جا سوییچی باشه! :)

قبول باشه..

دل مورد عنایت... :)
التماس دعا مامان :)
پاسخ:
سلامت باشی.
محتاجیم به دعا مامان بالفعل و بالقوه :)
چه دلنشین گفتین :)
پاسخ:
خدا رو شکر به دلتون نشست :)
دلی که آرزوشو داشتیم:))) چه خوب:)))
ان شاالله
پاسخ:
:)
ان شالله.
قبول باشه طاعاتتون.
+خیلی دلنشین بود.
انشاالله که همینجور باشه.
پاسخ:
ممنونم همچنین برای شما.
الحمدلله.
ان شالله :)
نوش جونت عزیزم💗
پاسخ:
:)
مرسی گله.
سلام
قبولت باشه
خدا به شما چند قبضه ثواب میده که هم روزه میگیزی هم بچه داری میکنی و هم ماموریت های همسرتو می پذیری 
واسه ما هم دعا کن
پاسخ:
سلام. ممنون عزیزم همچنین برای شما.
کاش اینطورباشه.
همچنین! شما هم خیلی ما رو دعا کن :*
عزیزم
چی گفتی تو!
من امروز اولین روزه ی بعد مرخصیمه 
پاسخ:
دل مورد عنایت روزیت باشه ان شالله :)
ما رو هم دعا کن.
یعنی ممکنه؟ برای من؟ 
پاسخ:
چرا که نه؟؟!
واقعا چرا که نه؟!
وقتی کسی تصمیم داره بیحساب ببخشه، من و تو نداریم :)
از یه طرف می بخشه دیگه :)
نکته ش اینه که اونقدر معرفت و حسن ظن داشته باشیم که با بی توجهی هامون چند روز دیگه دوباره سر خونه ی اولمون نباشیم!
شاید چند بار حتی این اتفاق افتاده باشه. ما چه کار کردیم در پذیرشش؟!
حسن ظن! همون امیدواری ای که دچار داره و الان تو وبش نوشتم بهش حسودیم میشه در این باره 
معرفت هم که نگم بهتره
پاسخ:
:))
من اکیدا بهت توصیه میکنم حتی اگر همینطوری و سرسری و بدون توجه اصلا، مثل کتابی که میخونی دعای ابوحمزه رو بخون.
تا اخر ماه رمضون بخونش.
هر روز هر قدر که میتونی! اما هر روز بخون سحرها.
معنیهاشو هم بخون اگر عربیت قوی نیست.
قول میدم حسن ظن عمیق به جانت وارد بشه :)
۲۲ خرداد ۹۶ ، ۲۰:۳۳ مامان محمدمهدی
حاجت روا باشی
نظرات هم جالب بودن
پاسخ:
:)
ممنون همچنین.
اتفاقا بدون اینکه این کامنت رو دیده باشم چون همیشه ابوحمزه رو دوست دارم دیروز همین ساعتها شروع کردم خوندنش(عجیبه که من چجوری شبکاری شیفت میرم ولی تو خونه نمتونم بیدار بمونم:| ) 
ابوحمزه هم بخونم هم عربیم بد نیست همم باز به معنیا نگاه می کنم همم سرسری تا حالا نخوندم (حالا چند بار خوندم همش! ۳ بار!!!!) همم نمتونم نصفه ولش کنم 
ولی لوسی می 
وقتی سحر بیدار شدم فقط با خودم گفتم ابوحمزه مستحب و نماز مغرب عشا واجب که باز در شب قدر! :/ 
پاسخ:
وای چه بد! :(