ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4010.

دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۳۷ ب.ظ

برنامه ی ماه عسل امروز به نظرم عاااالی بود،

من نهایت افتخار رو در چشمان همسر اون مرد می دیدم.

از اعماق وجودم تحسینش کردم،

و بی نهایت از خودم خجالت کشیدم،

بی نهایت...



+کارآفرین نمونه ی سال.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۲
لوسی می

نظرات  (۸)

ار ماه عسل خوشم نمیاد فقط با احساسات آدما بازی میکنه
جامعه ما به یه کم عقلانیت نیاز داره به شدت و حدت
پاسخ:
منم اصلا دوست ندارم و تماشا نمیکنم، معمولا هدفی هم پشتش نیست!
اما جالبه دو سه بار امسال نگاه کردم و امروزش واقعا عالی بود.
و در تمام پارسالش هم فقط یه قسمت رو دیدم که اونم عالی بود! :دی
اما هنوزم دوست ندارمش. :))
۲۲ خرداد ۹۶ ، ۲۱:۴۸ شبنم بیقرار
من از ماه عسل اصلااااا خوشم نمیاد!!! نمیدونم چرا ملت این همه دوستش دارن!
پاسخ:
منم نمیدونم چرا ملت اینقدر دوستش دارن! :)
منم تماشا نمیکنم.
اما این قسمتش رو خدا رو شکر امروز دیدم و دوست داشتممم.
کما اینکه پارسال هم فقط یک قسمتش رو دیدم و اتفاقا اونو هم دوست داشتم. :)
اما خب همچنان خوشم نمیاد ازش. :))
به نظرم هدف خاصی نداره.
۲۲ خرداد ۹۶ ، ۲۲:۰۳ منِ ناشناس
من ماه عسل رو خیلی دوست دارم.چه اشکالی داره اون نیازمندی که هیج جا سکویی برای حرف زدن نداره یه جا بیاد حرف بزنه واز بی مهری ها بگه
پاسخ:
این برنامه ش عالی بود.
اما در مورد بعضی دیگه از برنامه هاش که دیدم هیچ هدفی رو دنبال نمیکنه!
البته من تماشاگر پر و پا قرص هم نیستم شاید برنامه های خوبش خیلی هم زیاد بوده باشه و من ندیده باشم.
اما چون چند بار دیدم و واقعا هدفش برام مبهم بوده زیاد تماشا نمیکنم.
اما خب خیلی ها هم این برنامه رو دوست دارن و شاید نقطه عطفی برای زندگی خیلیها بوده که شرایط مشابه داشتن.
اما امروزش برای هر شرایط مشابه و غیر مشابهی آموزنده بود. :)
به کوشش به هرچیز خواهی رسید و اینا :)
آره امروز قشنگ بود. من نصفه دیدم. بعدا دانلود می کنم با همسر ببینیم.
برنامه نرگس کلباسی هم عاااااالی بود! دانلود کن ببینش!
اراده بی نظیر یک دختر 22ساله.
پاسخ:
باشه حتما می بینم:)
ممنون از معرفی.
من نگاش نمی کنم اما امروز آخراش رو دیدم بنظر منم خیلی عالی بود.
مخصوصا اونجایی که اقاهه گفت جوونا الان فقط ناله میکنن و هیچ کاری نمی کنن... 
گاهی فکر می کنم دارم تبدیل به یه همچین موجودی شدم که فقط ناله می کنم اما دریغ از یکمی تلاش...
کاش یکمی بیشتر بتونم به خودم روحیه بدم...
پاسخ:
منم همینطور.
دقیقا همین جمله ش باعث شد خجالت بکشم از اینکه ملت چقدر برای رسیدن به هرجایی درد و رنج تحمل میکنن،
و من برای چه چیزهایی غر میزنم و گله میکنم.
بعد فکرکردم به نظر میاد اگر قرار باشه یه وقتی همه مون از گلایه هامون از دنیا بگیم، نود ونه درصدمون ساکت خواهیم شد!
و می پذیریم که غرررررق نعمتیم و نمیفهمیم.
همین آقای ابوالفضل که چیزی نداشته اول؟ 
مادرجانم زنگ زده میگه روشن کنید ببینید ما هم الان روشن کردیم گذاشتیم رو ضبط...
پاسخ:
آره همون.
دمش گرم :)
۲۳ خرداد ۹۶ ، ۰۹:۳۸ دچـــــ ــــــار
@ شبنم بیقرار: نگاه کنید اتفاقا ! منم شاید از مجریش خوشم نیاد! ولی ایده هایی که دارن و ماجراهایی که مطرح میشه بیدارگر هستن

@ من دیشب وقتی روشن کردم مامان باباهه ی آقاهه ! وارد شدن :)


پاسخ:
من دو سه تا قسمت از پارسال و امسال دیدم واقعا جالب بودن.
ولی نمیدونم چرا با مجری نمیتونم ارتباط برقرار کنم و البته با هدف برنامه. :دی
اما خدایی این قسمتهاش جالب بودن،
یکی اون اعدامی پارسال، یکی این ابوالفضل امسال، و یکی هم اون خانمه که دو سه روز پیش اومده بود و همسرش مدافع حرم بود و خودش مجاهد تولید.
اینها واقعا برام جالب بودن.
۲۳ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۴۴ دچـــــ ــــــار
من دوست دارم ببینم برنام رو ولی نمیرسم معمولا
+مدافع حرم کدوم شب بود؟
پاسخ:
همین دو سه شب پیش بود،
خانمه یه کار تولیدی راه انداخته بود و کلی اشتغال زایی میکرد و تولید داخلی و اینها،
و از درآمدش هم استفادهی شخصی نمیکرد فقط برای تولید استفاده میکرد.
و آخر برنامه هم مجری عکس همسر خانمه رو نشون داد و گفت ایشون الان در سوریه هستن.
خانمه دیدگاه متعالی ای داشت.
منم عموما اگر ببینم که نمی بینم به آخرش میرسم!