ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4012.

سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۰۵ ب.ظ

چرا هر سال شب قدر،

ما همان جایی هستیم که پارسال بودیم؟!؟

کسی میدونه؟؟!




+چطور تغییراتمون رو متوجه بشیم؟

پارسال دوست داشتیم چه تغییری داشته باشیم؟

آیا تغییر کردیم؟

حواسمون به این سوالات در _ان شالله_ سال بعد باشه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۳
لوسی می

نظرات  (۶)

من اصلا اینجوری به ماجرا نگاه نمی کنم.
پاسخ:
دقیقا به کدوم ماجرا؟
چطوری نگاه نمیکنی؟
چطوری نگاه میکنی؟
:)
۲۳ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۱۷ دچـــــ ــــــار
خواهشا وجدانهای ما رو مورد خطاب قرار ندین :) بذارید راحت باشیم
پاسخ:
:)
این پست مخصوص وجدانهای باسواد بود که میتونن بخونن.
۲۳ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۲۰ شبنم بیقرار
چون محاسبه نفس نداریم گمان میکنیم که جای قبلی هستیم.
پاسخ:
بله دقیقا همینه.
برای همین میگم حواسمون به سال بعد باشه! :)
۲۳ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۵۱ دچـــــ ــــــار
سواد داره ولی ما که درِ چشماشو بستیم نمیذاریم ببینه :)
۲۳ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۵۰ مامان محمدمهدی
تازه گاهی پس روی رو هم حس میکنیم
البته بلانسبت شما
منظورم خودم بودم
پاسخ:
چرا بلانسبت من؟
همه همینطوریم متاسفانه.
همین ماجرای شب قدر و اینکه زندگیمون و سرنوشتمون تو این شب نوشته میشه و‌اینا منظورمه
پاسخ:
منم قبول ندارم که ذیل این شب دیگه اختیار از انسان سلب میشه!
دیروز یکی تو تی وی میگفت شب قدر "اعمال" سال آینده ی انسان نوشته میشه!
خب طبیعتا این نیست.
اما در اینکه در این شب رحمت خدا وسیع تر از هر زمان دیگری است
و هر انسانی در این شبها از هر زمان دیگری به خدا نزدیک تر است، من باورش دارم.