ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4013.

سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۱۴ ب.ظ

فهمیدم!

من را از غافلان و بطالان دیده ای...

:(



+


+اَللَهم اِجعَلنِی أَخشاکَ کَأَنی أراکَ

خدایا من را چنان در خشیت خود قرار بده، آنچنان که گویی تو را می بینم...

+برای هم دعا کنیم. برای شفای همه دعا کنیم.

برای شفای دلهامون دعا کنیم.

من تصمیم دارم امشب یه نماز وحشت بخونم برای اموات.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۳
لوسی می

نظرات  (۷)

التماس دعا! :)
پاسخ:
محتاجیم به دعا عزیزم.
خیلی برای منم دعا کنید
خیلی زیاد
پاسخ:
محتاجیم به دعا
خیلی زیاد.
۲۳ خرداد ۹۶ ، ۲۰:۲۰ شبنم بیقرار
همون کار خوبه؟
خیلی خوبه.
پاسخ:
آره همون :)
منم دعا کن لوسی می :(
پاسخ:
محتاجیم به دعا عزیزم.:)
۲۴ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۱۷ دچـــــ ــــــار
چرا هر سال شب قدر،
ما همان جایی هستیم که پارسال بودیم؟!؟
پاسخ:
چون محاسبه نفس نداریم دیگه.
اصلا نمیفهمیم کجا بودیم و کجا هستیم!
به نظرمون میاد هیچ چیز عوض نشده حال آنکه ممکنه پس رفت هم کرده باشیم.
فکر کنم خداوکیلی دیشب خدا منو اینجوری دید:((((((
پاسخ:
:)
ان شالله که حاجت روا باشی.
پاشو بیا ببین نوشتم دیشبمو :/
پاسخ:
رمز نداره که ان شالله؟