ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4015.

چهارشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۰ ب.ظ

به هر دو عالم ندهم،

نگاه دل جوی تو!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۴
لوسی می

نظرات  (۸)

۲۴ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۰۰ دچـــــ ــــــار
تلویزیون گذاشته؟ :)
پاسخ:
بی خبرم!
۲۴ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۱۰ سائلِ معنا
یاد این بیت از مولوی افتادم

جست و جویی در دلم انداختی
تا روم زان جست و جو در جوی تو

خاک را هایی و هویی کِی بُدی
گر نبودی جذب های و هوی تو...

یکی از محبوب ترین ابیات منه...
پاسخ:
:)
زیبا بود ممنون.
۲۴ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۳۷ شبنم بیقرار
های های های های...
یاد علیرضا افتخاری افتادم یه لحظه :)))
پاسخ:
طبیعیه.
۲۴ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۴۶ دچـــــ ــــــار
آخه قبلا یه مصراع گذاشتید بعد زیرش نوشته بودید تلویزیون داره اینو پخش میکنه الان :)
پاسخ:
آره یه چیزایی یادمه اما یادم نمیاد چی بود!
نه این از اونا نیست وگرنه می نوشتم زیرش!
از این نگاه‌های دلجو میخواهم! ^__^
پاسخ:
ان شالله خیلی روزیت باشه :)
چی هست این الان؟ 
پاسخ:
چی چی هست؟! :|
خوب اول که چند بار خوندن تا بفهمم چیه 
بعد حالا که فهمیدم نمدونم کی خونده و تو منظورت چیه...
پاسخ:
اینو من خوندم برای گل پسر! :)
اما شعرش نمیدونم مال کیه که علیرضا افتخاری خونده!
:) عزیزم پس همونه باز اومدی تو پست بعدی نوشتی خوردنی شده :) :) 
دیوونه ای تو هم هاااا از یه ور میگی مینیمالیست بنویسم 
از یه ور اینجوری مینیمالیستی رو دور میزنی خخخخ
پاسخ:
اول اینکه من سه پست بعد نوشتم خوردنی شده!
بعد اینکه بین این دو پست یک روز فاصله ست.
و بعدتر اینکه اون از نگاه گل پسر میگه این از خوردنی بودنش.
و بعدتر تر اینکه اگر این دو پست رو روی هم هم مینوشتم و یک پستش میکردم بازم مینیمال بود :)