ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4017.

پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۰ ق.ظ

بابای مستر فردا عازم سفره،

و امروز میخواستن بیان خونه ی ما برای خداحافظی.

:)



+درسته که برای ما نبود و برای پسرها بود،

اما برام حس خوبی داشت :)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۵
لوسی می

نظرات  (۹)

۲۵ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۲۱ شبنم بیقرار
برای پسرها؟ یعنی نوه هاشون؟
پاسخ:
بله. پسرهای ما، نوه های اونها :)
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۲۱ بانوی مومن
:)
پاسخ:
:)
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۲۵ شبنم بیقرار
خب این که خوبه! نوه در واقع از بچه ست از شما و مستر. اونا جدای شما نیستن. فقط شیرینترن همین.
ان شاءالله به سلامت برگردن.
پاسخ:
به منم حس خوبی دست داد. :)
مرسی عزیزم. :)
+مغز بادومن دیگه 😅
پاسخ:
:))
بعله :)
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۰۶:۰۴ دچـــــ ــــــار
شکر حس خوب، حس خوبت افزون کند :)
پاسخ:
ان شالله.
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۰۹:۳۱ مامان محمدمهدی
چه خوب
سفرشون بی خطر

پاسخ:
سلامت باشی
ایشالا همیشه لبخند به لبت باشه بانو :)
پاسخ:
مرسی عزیزم همچنین شما. :)
ما نوه ها رو که به زور پدر مادرمون تحمل می کنن .
تو باید خیییییییییییلی بینهااااااایت خوشحال باشی که پدرشوهرت این طوریه 
چون یعنی تو رو هم مایله که اگه نبود بچه هم جور دیگه ای در چشمش میشد هرچقققققققدر هم که نوه باشه و مغز باشه و عزیز و شیرین باشه 
پاسخ:
خب تو پدرشوهر منو نمیشناسی جانم! :)
فقط همینو میتونم بگم.
نمیدونم از کی منو میخونی ولی اونهایی که سالهاست اینجا رو میخونن یه چیزایی میدونن.
حالا نمیخوام دلمو چرکین کنم! بله خیلی هم خوبه :)
سالها که نیست میخونمت ولی یه مقداری برام گفتی 
در هر حال دخترم تغییرات وجود داره مطمئنم :) 
پاسخ:
ان شالله که تغییرات مثبت باشه :)