ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4018.

پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۵۹ ب.ظ

وااای که اینقدر گل پسر خوردنی شده،

که من کلا تو فاز مبارزه با خودم قرار گرفتم!



+چه معنی داره آدم از بچه ش اینقدر لذت ببره آخه؟؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۵
لوسی می

نظرات  (۴)

۲۵ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۰۳ بانوی مومن
آخی...
کم کم دارم تحریک میشم دست به کار بشم:)
پاسخ:
اینم از منافع اینطور پست گذاشتن :)
ان شالله به زودی روزیتون باشه اولاد صالح و سالم. :)
خدا حفظش کنه براتون :)
پاسخ:
سلامت باشی عزیزم.
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۲۷ تنهادلشکسته

سلام

منم عاشق گل پسرت هستما :)) خیلی خوردنی است.

پاسخ:
سلام.
قربونت ممنون از محبتت.
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۵۳ مامان محمدمهدی
خدا حفظشون کنه
چطوری مبارزه میکنی؟ یاد ما هم بده
پاسخ:
سلامت باشی.
اینو کسی باید بگه که دیگه بچه نمیخواد! :))
من که بلد نیستم هنوز! :|