ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4019.

پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۰۱ ب.ظ

مامان من وقتی بزرگ بشم

اسم یکی از بچه هامو میذارم علی

و یکی رو هم میذارم امام محمدباقر.

اما صداش میکنم محمد.

:)



+دلم قنج رفت برای دیدن پسرهای پسرک :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۵
لوسی می

نظرات  (۲۱)

الهییییی :) 
امام محمد باقر :)))
پاسخ:
:))
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۳۶ بانوی مومن
ای جان عزیزم:)
خداوند حفظش کنه:)
پاسخ:
سلامت باشین همچنین عزیزان شما. :)
ای ژووون
پاسخ:
قربان تو :)
ای جونم!!! امام محمد باقر! ^__^
وای منم خیلی دوست دارم اسم پسرمو بذارم علی! ♡♡
پاسخ:
:)
ان شالله خیلی زود روزیت باشه یه پسر صالح و سالم و علی نام :)
شکلات ^_^
پاسخ:
:)
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۰ خانم الفــــ
عزیزمم :)) خدا براتون نگه ش داره بانو.
پاسخ:
سلامت باشی عزیزم.
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۳۴ کوچک‌های بزرگ
عزیزممم. انشاالله دامادیشون رو ببینین. لوسی می جان میشه لطفا دستور خمیر پیتزایی که توی ماهیتابه هم میشه درست کرد بدین؟‌ دنبال پخت پیتزای سریع هستم. ممنونم از محبت شما
پاسخ:
ممنون عزیزم همچنین فرزندان شما.
میام براتون دستور رو میذارم.
الهییییییی 
.
.
.
.
.
ولی دلم خواست :(
پاسخ:
ان شالله خیلی زود روزیت باشه.
چقدر به این ان شاءاللهت ایمان داری در مورد من؟ :/ 
پاسخ:
من که خیلی!
تو خودت ایمانی نداری! که باعث میشه ایمان ما هم کارگر نیفته! :(
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۴۹ بنتُ الهدی
ای جاان..
چقدر خوب که گفته هاشونو ثبت میکنید :)
ایشالا وقتی خواستین نوه دار بشین به پسرک این پست رو نشون بدین خیلی جالب میشه !
پاسخ:
:))
آره اینو دقیقا به همین منظور نوشتم :)
که اگر هم خدای نکرده یه وقت نبودم خودش بخونه.
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۱۰ کوچک‌های بزرگ
لوسی می عزیزم سلام مجدد. خیلی لطف کردین. انشاالله این شبها بهترین ها براتون رقم بخوره و فرزندانتون ناصر دین خدا باشن. چطور جبران کنم؟
پاسخ:
سلامت باشین.
ان شالله هزاربرابر در حق شما و اولادتون مستجاب باشه.
اختیار دارین. دعای شما لطف بزرگی بود. ممنونم.
خدایی راست گفتی 
ندارم :(
پاسخ:
و این همون حسن ظنی است که نداری.
اینقدر هی میگی آقای فرحزادِ جان و این حرفها، خب آقای فرحزاد که کل حرفهاش مبتنی بر حسن ظنه که! :|
:'((((
پاسخ:
:(
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۲۴ آب‌گینه موسوی

:)))

آخی!

بسی خنده رفت!

خدا حفظ کناد این فرشتۀ شیرین را!

پاسخ:
:))
سلامت باشی :)
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۲۹ تنهادلشکسته

سلام

قربون پسرکت :))

پاسخ:
سلام.
خدا نکنه عزیزم. :)
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۴۶ کوچک‌های بزرگ
ممنونم از محبت شما. خیلی لطف کردین. این شب و روزها بسیار التماس دعا دارم ازتون.
پاسخ:
قربون شما. همچنین ما هم التماس دعا داریم.
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۰۲ شبنم بیقرار
الهیییی! :))
ادم این جور حرفا رو از بچه ش میشنوه احساس میکنه قلبش برای اون همه شادی توی اون لحظه جا نداره!!! :))
ان شاءالله خود امام محمد باقر علیه السلام نور علم الهی رو به قلب پسرت سرازیر کنه!

پاسخ:
:))
آره دقیقا. باورت میشه از وقتی پست رو نوشتم هزاربار خودم هی اومدم خوندمش و هر بار باز ذوق کردم:))
ممنونم عزیزم همچنین کوچولوهای شما.
خدای من
ماشالله بهش :-)
پاسخ:
ممنون از لطفت :*
۲۶ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۵۳ تنها دلشکسته
عزیزم بدجور محتاج دعام...تو دعاهات یادم باشی...شب قدر سوم هم...
پاسخ:
عزیزممم اتفاقا به یادت بودم شما هم ما رو دعا کن.
۲۷ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۳۷ تنها دلشکسته

ممنون عزیزم

خانومی...خدا خودش کمک حالت باشه.

اتفاقا منم دیشب بعد نماز دوستان وبلاگی را دعا میکردم، اسمشونو میگفتم به اسم تو رسیدم با تبسم گفتم خدا: لوسی دوستم :))

البته من که لایق نیستم...شما مادر هستی و دعاتون زود مستجاب میشه.

پاسخ:
مرسی گله.
خیلی لطف کردی ولی این تصورت از مادری بعید میدونم درست باشه :)
۲۹ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۲۳ مامان محمدمهدی
وای خدا
از دست این پسر:)
پاسخ:
:)