ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4022.

جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۱۱ ب.ظ

چرا همانند اول انقلاب رفراندوم برگزار نمی شود؟

آیا رأی مردم در رفراندوم به جمهوری اسلامی برای نسل‌های بعد هم الزام‌آور است؟



+پاسخ به این سوال رو در این متن امروز خوندم و

و البته که پاسخش بدیهیه، اما توضیح و تفصیلش به نظرم خیلی متقن و منطقی بود.

در هر حال اگر کسی این سوال رو داره یا براش دنبال جواب میگرده،بخونه.

این سوالیه که این روزها زیاد میشنویم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۶
لوسی می

نظرات  (۲)

راست میگه باید برگزار شه
پاسخ:
کی راست میگه؟؟!
هیچ منطقی اینو نمیگه :دی
اگر یه همچین نظری داری پیشنهاد میکنم لینک رو بخونی.
اونقدر متنش طولانی بود که خود به خود سوالم برطرف شد!!!! :))))
۳ دقیقه قبل اذونه! ^__^

پاسخ:
:)))
آره طولانی بود اما به خوبی و کامل همه چیز رو توضیح داده بود.
:)
سه چهار تا مورد اولش رو هم میخوندی برای این سوال کفایت میکرد. :)
ان شالله سر فرصت اگر دوست داشتی و دنبال جواب بودی، بخون.