ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4023.

جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۳۱ ب.ظ

خوشبختی یعنی وقتی مستر با پسرها تو اتاق با هم بازی کنن،

و جمله ی رمزی که برای خودشون گذاشتن، این باشه:

"مامان دوستت دارم!"

:)



+و این اتفاق وقتی ایده آل میشه که این جمله رو پسرک انتخاب کرده باشه! :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۶
لوسی می

نظرات  (۵)

متوجه نمیشم جمله رمز یعنی چی؟ 
پاسخ:
یعنی یکی میره تو کمد اون یکی میگه جمله ی رمز رو بگو تا بذارم بیای بیرون!
یا جمله ی رمز رو بگو تا فلان چیز رو برات بیارم!
از این چیزا!
۲۷ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۲۹ تنها دلشکسته

سلام

پس حسابی خوش به حالته...

خوشبختی تان مستدام ...

پاسخ:
سلام مرسی عزیزم :)
شوهرتم همینو باید می گفت؟ 
.
.
.
.
.
زن کامل مارابل مورگان = زن مشهدی کامل لوسی می 
خوندی کتابشو؟
پاسخ:
آره مستر هم باید همینو میگفت. اصلا شاید وقتی میگفته منظورش مامان خودش بوده! :))
:)) نه نخوندم چی میگه از زنها؟ :))
البته من مشهدنشینم و مشهدی نیستم.
هرچند که اینجا به دنیا اومدم! نه همون مشهدی ام! خخخخخ!
دور میز که نشسته بودیم شوهرم گفت هر کی مامانو دوست داره باید اونو ببوسه 
توضیحتو که خوندم یاد اون افتادم 
کتاب جالبی بود کتابی که علیرغم ترجمه بودنش سنخیت فوق العاده ای با فرهنگ ما داره 
از کتابای ونوسی مریخی خییییلی بهتره برای تازه عروسا 
ولی خوب افسوس که نشد برای ما حتی به عمل برسونم ببینم چی میشه :/ حتی نشد کامل بخونمش :( فرصتم تموم شد یهویی
پاسخ:
:)
پس میخونمش ان شالله.
ان شالله به زودی برای شما. :)
۲۹ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۲۲ مامان محمدمهدی
چه لذت بخش:)
پاسخ:
:)