ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4025.

شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۵۴ ب.ظ

امشب رو شبِ نقطه ی عطف تاریخ زندگیمون بدونیم.

فردا اولین روز از عمر باقی مانده ی ماست،

که ان شالله گذشته اش در همین شب پاک خواهد شد.

از فردا همه ی دلخوری های گذشته از اطرافیان رو فراموش کنید،

بدونید که بر اونها هم شب قدری گذشته..

و ان شالله که پروردگار بر گذشته ی همه ی ما قلم عفو بکشه.

همونقدر که امیدوارید خدا شما رو ببخشه،

برای بقیه هم همین آرزو رو بکنید.

گویی که فردا اولین روز زندگی ما و همه ی اطرافیان ماست.

باور کنید که همین یک شب قدر میتونه جبران کننده ی تمام کاستی ها و نقصهای روحیمون در تمام عمر گذشته باشه،

و همین یک شب قدر میتونه تضمین کننده ی همه ی عمر آینده مون باشه.

امشب رو جدی بگیریم،

و بدونیم هرچه هست همین امشب است..

به سال دیگه امید نبندید...



+التماس دعا.

+از دعا برای فرج، برای فرج، برای فرج غافل نشیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۷
لوسی می

نظرات  (۶)

۲۷ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۰۲ دچـــــ ــــــار

عمر اگر بگذشت بیخش این دم است

آب توبه اش ده اگر او بی نم است


بیخ عمرت را بده آب حیاتت

تا درخت عمر گردد با نبات

پاسخ:
ممنون ان شالله.
منم التماس دعا ♡♡♡♡♡
پاسخ:
:*
محتاجیم به دعا عزیزم.
۲۷ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۵۵ بانوی مومن
واقعا همین طوره.
اولین روز از باقیمانده ی عمرمون:)...خیلی جمله ی امیدوار کننده ایه...
التماس دعای فراوان لوسی می جان.اختصاصی برای من:)
پاسخ:
سلامت باشی. ان شالله بقیه ی عمرمون مومنانه باشه.
محتاجیم به دعا عزیزم.
۲۷ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۰۶ شبنم بیقرار
از این جمله که بدونید بر اونها هم شب قدری گذشته خوشم اومد..
کسی که خدا خدا بخشیدتش من کی باشم که نبخشم؟ حالا هرچی هم ظلمش بهم بزرگ باشه!
واقعا خیلی قشنگ بود! :)

التماس دعا

پاسخ:
قربونت عزیزم.
ان شالله خدا هم همه ی ما رو ببخشه که در ظلم به خودمون و به خدا کم نذاشتیم.
برای بقیه مانع نباشیم و حلال کنیم تا ان شالله کسی هم بین ما و مغفرت خدا مانع نباشه و خدا ما رو کفایت کنه.
سلامت باشی محتاج دعاییم خانم :)
۲۸ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۰۹ دچـــــ ــــــار
سلام می کنم به دنیای جدید با دوستانی جدید و با شخصیت های متفاوت از سال قبل :) سال نو مبارک :))
پاسخ:
سلام علیکم!
۲۸ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۴۸ دچـــــ ــــــار
من هنوز دچارم ...