ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4030.

دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۳ ب.ظ

:((

کار میخوام!

یکی یکی فرصت های شغلیِ ایده آل رو میذارن تو گروه،

من تو خیلیهاش متخصصم*!

اما امان از بی سابقگی! :((

الان برای یکی اعلام آمادگی کردم میگه در این زمینه رزومه تو بفرست!

البته درخواستش خیلی طبیعیه!

مشاهده ی رزومه ی متقاضی حق مسلم اونهاست.


*الکی! مثلا من متخصصم! :))

+فرصت شغلی ایده آل، تدریس و کار پاره وقت، و از همه ش بهتر کار داخل خونه ست برای من.

+این شماره ی پست برای من خیلی خاص بود!

دوست داشتم مورد خاصی توش بنویسم!

نشد دیگه مهم نیست! :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۹
لوسی می

نظرات  (۱۲)

۲۹ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۰۵ دچـــــ ــــــار
شماره تلفن خونه مامانه؟ :)
پاسخ:
نه! تیم مورد علاقه ی خواهرمه!
۲۹ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۳ دچـــــ ــــــار
تیم 3149 ؟ !
پاسخ:
تیم 4030!
این عدد رو از کجا آوردین؟؟!
۲۹ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۴ دچـــــ ــــــار
شماره تلفن خونه مامانتون مگه نیست این ؟!
پاسخ:
:|
بعد از سوال دیرینه‌ی اول مرغ به وجود اومد یا تخم مرغ این سوال مطرح میشه که اول کار به وجود میاد یا سابقه‌ی کار! :|
پاسخ:
دقیقا!
ولی خب طبیعتا در شرایطی که چند گزینه وجود داره اونها ترجیح میدن با کسی کار کنن که سابقه ش رو داشته باشه.
اصل اینه که عرضه ی کار الان خیلی بیشتر از تقاضاست.
۲۹ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۳۰ شبنم بیقرار
خیلی عجیبه! برای کار رزومه میخوان برای رزومه کار میخوایم! :)
پاسخ:
واقعا:(
دلیلش اینه که عرضه ی کار الان خیلی بیشتر از تقاضاست.
و برای همین اونها ترجیح میدن بین این همه گزینه ای که دارن با کسی کار کنن که سابقه داشته باشه. :(
ما هم کارفرما بودیم در مواجهه با آدمهای ناشناس، ترجیحمون همین میشد!
عاقا خوش به حالتون 
هی بهتون کار پیشنهاد میشه 
پس چرا هیشکی به من متحصص :)))) با یه عالمه روزمه کار نمی ده :((
پاسخ:
:))
والا نمیدونم به چه حسابی اما من از وقتی دانشجوی کارشناسی بودم یعنی حدود ده سال پیش! یه عالمه پیشنهاد کار داشتم (البته کاری که برای من به عنوان یک خانم خیلی خوب بود و شاید یک آقا نمیتونست بر اساس اونها آینده چینی بکنه!) برای همین هروقت هرکسی میگه کار نیست اصلا باورم نمیشه!
همین چند ماه پیش یکی از بهترینهاشو رد کردم به خاطر بچه ها و اینکه کسی نبود که بچه ها رو پیشش بذارم برم سر کار.
شاید رشته تون مرتبط نیست با نیازهای شغلی! البته بعیده اما خب امیدوارم به زودی یه کار خیلی خوب بهت پیشنهاد بشه و بشه نقطه ی عطف زندگی کاریت.
یادمه گفته بودی تو تهران بهت یه کار خوب پیشنهاد شده. چی شد اون؟

۲۹ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۱۸ شبنم بیقرار
راستی یه چیزی! پست از این مهمتر؟
داری معضل بیکاری رو تحلیل میکنی! :) به رشته ت هم میخوره...
پاسخ:
:)))
تحلیل که نمیشه اسمشو گذاشت :)
بیشتر نظر شخصی بود تا تحلیل!
خدا رو چه دیدی شاید با همین شبه تحلیلها رزومه م سنگین بشه! خخخخ!
رزومه نویسی یه هنره باید ادم بلد باشه جوری خودشو معرفی کنه ک طرف بگه کار منو فقط این ادم میتونه راه بندازه
اعتماد ب نفس لازم داره و متاسفانه من در این زمبنه داغونوم. پیشنهاد کار به اون صورت نه ولی همین اول کاری چندتا پروژه خوب با ادمای حرفه ای رو ار دست دادم برای همین ضعف!
پاسخ:
صحبتتون درسته اما آدم باید یه سابقه ای داشته باشه که تو رزومه بنویسه یا نه؟! :)
من هر سابقه ای که دارم پژوهشیه و پروژه ای و متاسفانه سابقه ی تدریس ندارم ولی خب این کارِ جدید تدریس بود و من سابقه ی تدریس ندارم اصلا!
هرچند که موضوعی که اونها میخواستن ارائه بشه درس تخصصیم تو ارشد بوده باشه. :(
ولی اینی که میگید کاملا درسته! موافقم.
دیگه نمیخواین آیفون 7 برنده شین؟ :)
ولی به نظرم سفر مسکو و سن‌پترزبورگ بهترتره :)
پاسخ:
چرا دوباره پست رو گذاشتم.
شاید اون خوب باشه که خیلی هم خوبه، اما برای من نیست!
چون من تنهایی که نمیرم سه نفر آدم باید با خودم ببرم!
ترجیح میدم یه جایزه ای ببرم که لازم نباشه بابت داشتن و لذت بردن ازش .هزینه ای روش بدم! خخخخ!
یادتونه بچه های آسمان؟ پسره هی میدوید که دوم بشه آخرش اول شد؟! :))
سلام 
عرضه ی کار بیشتره؟ خیلی برعکس جامعه گفتی 
تقاضای کار بیشتره خواهر 
(حالا خوبه فقط یک کوه بینمون فاصله است این همه فرق می کنه اونجا؟؟؟؟)
پاسخ:
من میگم متخصصم میگی نه! خخخخ!
انسانهایی که جویای کار هستند عرضه ی کار (یا همون مهارت) حساب میشن! دارن کار رو ارائه میدن.
یعنی منتظر خریدار هستند که بیاد این مهارتشون رو بخره و استخدامشون کنه و بابت مهارتشون پول بده.
کارفرماها متقاضیان کار هستند، یا همون خریداران مهارت.
ولی هیچی مثه الان که داخل خونه راحت نشستی نمیشه حداقل آرامش داری
پاسخ:
آره خب ولی انگار یه چیزی کمه!
۲۹ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۱۶ مامان محمدمهدی
دقیقا مشکلی که خواهر کوچیکه من داره:(
پاسخ:
:(
ان شالله به زودی کار خوب پیدا کنن.