ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4031.

دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۲۱ ب.ظ

رفقا دعا کنین من یه آیفون7 برنده بشم،

بعد جمع کنیم بریم اینستا!



+از رویاهای مثلاً دست نیافتنی!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۹
لوسی می

نظرات  (۱۹)

کجا برنده بشی؟؟
پاسخ:
تو این مسابقه ی هایکو نویسی دیجی کالا!
۲۹ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۴۲ دچـــــ ــــــار
پس دعا نمیکنیم :)
پاسخ:
اینستا که خیلی خوبه!
همین پستهای من خواهد بود مصور!
۲۹ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۰۷ دچـــــ ــــــار
من نیستم ولی تویش! من هیچ جا نیستم جز در کنج فیشنگار خودم :)
پاسخ:
خب بیاین!
اما خب من خودم اینستا رو بیشتر دوست دارم به علل و عواملی!
هرچند که از عکس گذاشتن از زندگیم فراری ام اما خب اونجا بهتره کلا.
حالا من برنده بشم بعد صحبت میکنیم!
هایکو چیه؟ 
برو بابا آیفون ۷ لاکچری!
من با همین سامسونگم خوشم :) تو هم برو با تو جیبی های شوهرت یکی بخر 
اینستا هم خر است 
نری تو اون لجنزار فرهنگی :/ 
پاسخ:
ببین! باشه نمیرم تو دعا کن برنده شم! :دی
غیر ممکنه اینستا نداشته باشی😳
پاسخ:
پیج که دارم اما بدون پست بدون فالوور! فقط پیجهای دوست داشتنیمو فالو میکنم. همین.
وا!
چرا فقط آیفون؟
با گوشی دیگه نمیشه بری اینستا؟؟؟؟
پاسخ:
چرا ولی اگه آیفون باشه خب خیلی بهتره دیگه! :دی
مخصوصا اگه مجانی باشه :))
من حالا حالاها گوشی نخواهم خرید! با این گوشیم هم اینستا برو نیستم!
نگفتی هایکو چیه اول بگو ببینم چیه ارزش داره دعا کنم یا نه 
هی یاد هانیکو میفتم 
پاسخ:
:)) منم یاد اون میفتم.
یه نوع شعر سفید! کوتاه و مختصر و مفید.
یه مسابقه ست تو اینستا گذاشتن که با عناوین کتابها، یه شعر سفید کوتاه بگی.
یعنی فقط تو شعرت عناوین سه یا چهارتا کتاب باشه.
بعد از یه دکوری با اون کتابها عکس میگیری، میذاری با همون شعر سفیدت!
همین دیگه.

دیجی کالا یا اینستا؟ 
بعدشم ما تو خونمون همه کتابا مذهبین :/ 
پاسخ:
دیجی کالا در اینستا!
منم اکثر کتابهام روانشناسی و فنی ان!

۲۹ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۱۵ شبنم بیقرار
من اینستا ندوست!

با اون پولایی که به خاطر ماموریت شویت میگیری بخری دعای ما هم هدر نمیره برای ای جیفه های دنیا! :))

پاسخ:
ای بابا عجب تعصبی دارن همه ی خواننده های اینجا!
بابا شما دعا کنین من برنده بشم بعد حرف میزنیم قول میدم نرم اصلا! :))
اصلش برنده شدنه! :))
اسم کتابای روانشناسی بعضیاشون عتشقانه است حالا 
ولی من مثلا با اسم نهج البلاغه و مفتاح الحیاه شعر بسازم؟ :/ خخخخ
پاسخ:
نه باید کتابی که باهاش هایکو میسازی به لحاظ ادبی فاخر باشه.
درنتیجه روانشناسی و علمی نمیشه.
اگ شما برین اینستا بعد کی بیاد اینجا هی غر بزنه مستر رفت ماموریت؟ مستر منو تنها گذاشت و رفت ماموریت. مستر الهی دیگه منو تنها نذاری و نری ماموریت و ... :)))
پاسخ:
خب برای همین باید برم دیگه!
این حرفها برای شما تکراری شده برم برای یه عده دیگه بگم! :))
حالا خدایی این دفعه که مستر ماموریته اصلا من چیزی گفتم؟! :)
ایشالا ایشالا ^__^
پاسخ:
مرسی گلم :)
۲۹ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۱۴ مامان محمدمهدی
یعنی وبلاگو ببوسی بزاری بری کنار و بری اینستا؟!
عمرن واسه ت دعا کنم
ولی کلا آیفونو بخر با خریدش موافقم:))))
پاسخ:
:))
بوسیدن که نه اما اینستا به نظرم جذابتره.
همین پستهاست مصورش :)
۳۰ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۱۶ مامان محمدمهدی
من یه مدت اینستا بودم و اومدم بیرون
بنظرم جای بیخودیه
مخصوصا برای ما بچه دارها
پاسخ:
:))
دوباره پاسخم به شبنم بی قرار! :))
باشه قول میدم نرم! شما دعا کن من آیفون برنده بشم! من قول میدم به هدف اینستا حتی یه عکس هم باهاش نگیرم!
:))
خواهرجان آدم تولید ملی رو کنار بذاره بره آیفون بخره!
حاشا و کلا...

با افتخار سال هاست جی ال ایکس دارم و راضی هم هستم. بعد از به رحمت خدا رفتن آخرین گوشیم بر اثر عدم مراقبت خودم، به تازگی ماد پلاس خریدم، کلی هم نرم افزار ریختم علاوه بر اینستا! ( البته من اینستارو فقط دارم محض تزئین، مگرنه پیج فعالم رو ماه هاست غیر فعال کردم!)

بهترین مدل جی ال ایکس فعلا آریا هست با قیمت باور نکردنی 799 هزار تومن که اگر خارجیش بود حدود دو میلیون یا بیشتر قیمت داشت.
آریا
http://glx.ir/Products/100/%D8%AC%DB%8C%E2%80%8C%D8%A7%D9%84%E2%80%8C%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D8%A2%D8%B1%DB%8C%D8%A7

ماد پلاس
http://glx.ir/Products/106/%D8%AC%DB%8C%E2%80%8C%D8%A7%D9%84%E2%80%8C%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D9%85%D8%A7%D8%AF-plus-

تابان
http://glx.ir/Products/136/%D8%AC%DB%8C%E2%80%8C%D8%A7%D9%84%E2%80%8C%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D9%86


پاسخ:
ینی شما واقعا فکر میکنی اینها ایرانی ان؟ نه خواهر جان اینها همگی مید این چاینا هستند!
در ضمن آیفون سون نمیخوام بخرم که! میخوام برنده بشم! بالاخره یکی باید اونو ببره. حالا چی میشه من باشم؟! :)
همه ی قطعات میدین چاینا هست
همین طور که آیفون و سامسونگ و...
اما مونتاژ برای ایران هست
می دونید در چند سال اخیر چه قدر پرسنل جی ال ایکس به دلیل عدم حمایت بی کار شدن و الان داره مقداری شرایطشون بهتر میشه؟
اتفاقا مدیر عامل جی ال ایکس در چین کارخونه داشته اما به دلیل حمایت و پیشرفت تولید ملی کارخونه رو آورده ایران و دارن به سمت بومی سازی قطعات هم میرن، فقط نیاز به حمایت دارن.
پاسخ:
چیزی که شنیدم غیر از اینه.
آیفون و سامسونگ اینطور نیستند و کاملا برعکس هستند! جی ال ایکس تولید چین و مونتاژ ایرانه، اما آیفون تولید آمریکا و مونتاژ چینه!
شاید برخی قطعاتش هم تولید چین باشند که دلایل متعددی داره.
حالا به نظر شما آیفون آمریکاییه یا چینی؟
با این توضیحی که دادم اگر به نظرتون آیفون چینیه منم میگم جی ال ایکس ایرانیه!
حالا من نمیخوام دفاع کنم از خرید آیفون! یا ضربه زدن به تولید ملی.
اما با توجه به اینکه این گوشی یک هدیه ست، احساس نمیکنم که با برنده شدن این گوشی به تولید ملی ضربه زدم!
اما خب اگر به خودم بود هیچوقت نمیخریدمش.
همین جمله برا من کافیه: «اما خب اگر به خودم بود هیچوقت نمی خریدمش»
زنده باد :)
پاسخ:
قربانت :)
بعله ما حامی تولید ملی هستیم. :)
با اینستاگرام هم هیچ وقت نتونستم کنار بیام! حتی زمان هایی که فعال بودم
د موردش اینجا نوشتم: http://rahvabirah.blog.ir/post/%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85
پاسخ:
مطلب جالبی بود ممنونم.خوب بسط داده شده بود و تقریبا با همه ش موافق بودم.
مخصوصا اون بخشی که گفته شده بود که وقتی همه چیز قراره تو عکس به تصویر کشیده بشه، اهمیت جذابیت مادی و اومانیستی بودنش کاملا مشهود میشه.
البته نمیدونم این رو گفته بودید یا برداشت من از متن این بود اما واقعا درسته. بازم ممنون.
بله منم خیلی با اینستا موافق نیستم اما اینستا فضای خیلی خوبی رو برای یه سری کارکردها در اختیار آدم قرار میده.
شاید اهداف بلندت رو نتونی اونجا به ثمر بنشونی ولی قطعا برای نیل به اهداف سطح پایین تر و مثلا دنیوی کارایی داره.
البته من خودم که در اینستا هستم الان، نه پستی میذارم و نه فالووری می پذیرم.
آره یادمه!!! علی آسمان! ان‌شاءالله اول بشین، جایزه‌تونو بدین من برم سن‌پترزبورگ! منم که شرکت نکردم دوم بشم آیفونمو بدم به شما :)
برای برنده شدن، بجای این پست، آدرس پیج و پستتون رو میذاشتین که بریم حمایت کنیم، جایزه‌ی مردمی رو ببرین!
پاسخ:
مرسی عزیزم.
هنوز هایکو ننوشتم که! خخخخ!
کلا درگیرش شدم! من باید تو این مسابقه شرکت کنم.
ده تا هایکو نوشتم هنوز هیچکدوم برام دلنشین نیست!
حالا شاید اومدم هایکوهامو به نظرسنجی گذاشتم.
فک کنم اولین پست اینستامو باید استارت بزنم. با همین هایکو نویسی.
البته آدرس دادن بی فایده هم هست! همه ی بیانی ها هم که بیان به اندازه ی تعداد فالوورهای بقیه ی پیجها نمیشن که با این تعداد لایک جواب بگیرم.
اما اگر رفتم تو گزینه های نهایی حتما میگم که لطف کنین حمایت کنین :)