ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4032.

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۹ ق.ظ

این فرهنگ غنی ایرانی که میگن کجاست؟!

اینقدر ایرانی ها تو پیج ترامپ فحش و ناسزا می نویسن که بیا و بکن تماشا!

شدیم مضحکه ی خاص و عام!

به اونا بدو بیراه میگن، به خودمون بد و بیراه میگن،

با همدیگه دعوا میکنن باز بد و بیراه میگن!

باورم نمیشه که حتی پیج رهبری و ریاست جمهوری رو اونجا منشن میکنن!

:|

خدایا ما نخواستیم هفتاد میلیون نفر باشیم،

میشه اینا برن یه جا گم و گور شن؟!

بعد تا میان یه پیجی رو فیلتر می بینن همه میشن اهل فرهنگ و تمدن!

"چرا با فیلتر کردن به شعور ما توهین میکنی!"

شعور؟؟!

والا پیچ سلبریتی ها باید برای ایرانی جماعت کلاً فیلتر باشه!

این نظر منه!

:|

جداً شاکی ام!



+ینی فکر کن انقدر ایرانی ریخته اونجا که طرف تو پیج ترامپ کامنت گذاشته:

ساخت انواع شیروانی و سطح شیبدار در تمام تهران و حومه و شمال با بیست و پنج سال سابقه!

البته این جزو محترمانه ترین کامنتهاست که من به زور پیداش کردم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۳۰
لوسی می

نظرات  (۱۳)

اونجاست که تو پیج خارجیا با زبان فارسی طرف رو فحش کِش می کنن!! o_0
پاسخ:
فارسی و انگلیسی نداره کلا به هم فحش میدن!
و جالبه ایرانیها با هم درگیرن اونجا! یعنی به زور یه کامنت از امریکایی ها پیدا میکنی،
اون بدبخت هم فقط گفته دمت گرم پرزیدنت!
باز به اونم فحش میدن!
اصلا باور نکردنی!
فرهنگ غنی که مال الان نیس 
دوره اش گذشت 
به تاریخ پیوست
پاسخ:
مشکل اینه که هنوز داریم بهش افتخار میکنیم! :|
نمیدونم چرا وقتی حرف ندارن مجبورن خوب دهنتو ببند نه کسی میشناستت نه میگن چرا حرف نزدی 
 
پاسخ:
والا! :|
حرف هم دارن اگه نگن کسی نمیگه چرا حرف نمیزنی!:|
حالا تو پیج ترامپ چه میکنی؟
پاسخ:
:)))
منم داشتم بدو بیراه میگفتم! :))
رفتم ببینم از این ماجرای موشکی پست مرتبطی گذاشته یا حرفی زده یا نه!
دیدم خبری نیست!
کامنت ملکه:))
جواب لوسی:))))))
یه بد و بیراهم از طرف من بهش بگو حالا که مشغولی:))))))))))
پاسخ:
:))
باشه الان هم به ترامپ بد و بیراه میگم با این پیج ناسزا خیزش، هم به ملتی که اینقدر بد و بیراه میگن! :))
این دو تا ناسزای آخر رو مخصوص به نیت تو می نویسم! علی برکت الله :)))
پس ما هم بریم تبلیغ سقف شیب دار کنیم
پاسخ:
تو هرکسب و کاری هستین اونجا مخاطبان ایرانی زیادی میتونید پیدا کنید! :)
۳۰ خرداد ۹۶ ، ۰۹:۳۲ دچـــــ ــــــار
در اینجا با بانوی الی موافقم :)
پاسخ:
:)
۳۰ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۱۰ شبنم بیقرار
این نشونه بیکاریه! و این که از چیزایی مثل اینترنت بلد نیستیم استفاده کنیم.و یه سری چیزای دیگه...
پاسخ:
ولی به نظر من نشونه ی اینها نیست فقط نشونه ی بی فرهنگی و عدم وجود شعور انسانیه! :|
آیا بی کاری بایدباعث بشه که ملت بد و بیراه بگن؟؟!
هر24 ساعت روز آدم بیکار باشه باید به این رفتار رو بیاره؟
اینها از بیکاری که ناسزا گو نشدن!
اینها تو فرهنگ شخصیشون ناسزا گفتن خیلی معمول و طبیعیه!
برای همینه که از گفتن این الفاظ رکیک در جایی ابا ندارن.
۳۰ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۲۰ شبنم بیقرار
منظورم اون بیکاری نیست. اون بیکاری که مترادف علافیه هست. :)

اگه طرف علاف نبود که نمیرفت پیج ترامپ رو نگاه کنه و اونجا زد و خورد کنه!!!
پاسخ:
منظورت رو متوجه شدم، من با اینکه یه عده همه ش تو پیج سلبریتی ها یا ترامپ و امثالهم باشن و به قولی علاف باشن مشکلی ندارم!
با فرهنگی که بروز میدن مشکل دارم!
چرا ناسزا بگیم؟
این فرهنگ بد دهنی و استفاده از الفاظ رکیک ازکجا اومده که برامون هم مهم نیست کجا و زیر پیج و تصویر چه کسی خودمونو نشون میدیم؟
ما همه مون برامون پیش اومده که روزی احساس علافی کردیم و الکی تو پیج این و اون چرخیدیم!
اما این باعث شده که به هرکس میرسیم بد و بیراه بگیم؟! نه واقعا!
۳۰ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۵۱ بانوی مومن
در کنار چیزهای دیگه متاسفانه عفت کلام هم از بین رفته:(
پاسخ:
متاسفانه.
به طرز وحشتناکی! وحشتناک! :|
تو هم فوش دادی؟
پاسخ:
:)))
نه! فحش خوردم که گفتم فحش ندهید! :|
تو توی پیج ترامپ چیکار میکردی؟!!! ^__*
پاسخ:
بد و بیراه میگفتم دیگه :)))
۰۱ تیر ۹۶ ، ۱۰:۰۵ مامان محمدمهدی
تاسف باره:(
پاسخ:
خیلی :(