ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4034.

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۳۰ ب.ظ

بچه ها این عکس چی رو نشون میده؟

چه معنی ای ازش دریافت میکنید؟

این یک عکسِ کاملا اولیه ست بدون هیچ چیدمانی،

چیزی که برام مهمه اینه که معنی ای که من مورد نظرمه رو میرسونه یا نه.

وگرنه مثلا به نظر خودم اون لیوانه بهتره ماگ باشه نه لیوان!

یا روی میز خیلی خالیه و میشه چیزهای دیگه هم اضافه کرد.

اما معنای تصویر رو میخوام بدونم چی برداشت میکنید.

اصلا معنایی داره؟!

دنبال معنی هم نگردین!

با یک دقت اولیه میخوام منظور رو برسونم!

آیا موفق بودم؟

ممنون.

اینجاببینید.



+البته شواهد نشون میده که موفق نبودم! :|

+همین گیاه طفلکی رو "برای اولین بار" به قصد تکثیر جدا کردم

و تو آب گذاشتم به این امید که ان شالله ریشه بده و یک گیاه مستقل بشه :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۳۰
لوسی می

نظرات  (۱۹)

واسه همون مسابقه‌ی هایکوست؟
منظره‌ی پشت قشنگه :) 
پاسخ:
آره برای همونه! گفتم به نظرسنجی بذارم! خخخخ!
پس معنی ای از تصویر دریافت نمیکنی؟!
این برام مهمه.
ممنونم.
معنی مدنظرم رو در پاسخ به گندم بانو گفتم.
آب را گل نکنیم :دی
نچ نچ نچ اسراف خخخخ
اون دلبره اون وسط چی میگه؟؟ خخخخ
پاسخ:
:))
خب معلومه که اصلا معنایی رو نمیرسونه! خخخخ!
فکر میکنم همین دو  کامنت کافیه که عکس رو از اینجا بردارم و بی خیالِ عکسِ مفهوم دار بشم! :)
من چون نمیخوام معنای مدنظرم رو بقیه بدون عکس متوجه بشن در نتیجه الان نمیگم! آخر شب بگم اون معنیِ کذاییِ نامفهوم رو! خخخخ!


بعدا نوشت: در پاسخ به گندم گفتم.
دعوت به کتاب و کتاب‌خوانی؟؟
آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت؟؟؟
پاسخ:
:)))
دمت گرم با آن سبو بشکست :))
نهههه! معلومه که اصلا گویا نیست.
:(
منظورم این بوده مثلا که اون آبه ریخته رسیده به کتاب، و کتاب شکوفا شده، جوانه زده.
کلا به این معنی که کتاب و مطالعه ی کتاب باعث رویشه.
اما معلومه که اصلا معلوم نیست! :)) (جمله رو داشتی؟!)
۳۰ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۱۶ بنتُ الهدی
اولا که باید بگم یه رقیب بهتون اضافه شد، منم شرکت کردم :))
مگه باید معنی داشته باشه؟ :| من فقط عکس گرفتم طوری که اسم کتاب ها معلوم باشه
پاسخ:
عزیزممم آفرین! خیلی هم خوب!
من که اینجا گفتم رفتی شرکت کردی؟
اگه اینطوره که واقعا آفرین اینقدر سریع!
من سه روزه درگیر هایکوم هستم! :))
نه نمیخواسته معنی داشته باشه من خواستم آپشن اضافه کنم که ناموفق بودم البته :))
خیلی مفهمومی بود! چند روز هم فکر می‌کردم به این نتیجه نمی‌رسیدم!
پاسخ:
:)))
اگر معنیش گویا بود همون نظر اول باید معلوم میشد!
نبود دیگه!
یه عکس معمولی میذارم.
۳۰ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۴۳ خانم الفــــ
اون لیوانی که افتاده به علاوه ی دو کتابی که درباره بچه هاست،نشون دهنده ی اینه که این جا مادری نشسته :) و مسئول اون شاخه سبزه ست که بچه هان

ببخشید اگه بی ربط بود :))
پاسخ:
:)))
عالی بود..
بیربط چرا؟ اتفاقا از معنیِ مورد نظر من مرتبط تر بود! :))
۳۰ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۴۶ خانم الفــــ
با چیدمان کتاب هم،میشه اینطوری برداشت کرد که: پنجمین فرمان : پرورش هوش هیجانی در کودکان..بجه ها بهشتی هستند خب :) ذاتشون خوبه باید پرورش داد.
پاسخ:
یعنی با این تفسیر فهمیدم که اصصصصلا گویا نیست معنی مدنظرم!
این نگاه فلسفی سریعتر به ذهن میومد تا منظور من :)))
ممنونم.
۳۰ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۴۷ خانم الفــــ
:) من الان کامنت ها رو خوندم و جواب هاتون رو الان دیدم :دی قبلش دیده بودم حتما تقلب میکردم :دی
پاسخ:
:))
خوب شد تقلب نکردین :))
خوب لوسی من تازه رسیدم
اینجا همون گوشه دنج خونه س که واسه مطالعه درست کردی‏!‏؟
فضول نیستم ولی تانگاه کردم یاد پستی که واسه خونه تکونی گذاشتی افتادم
پاسخ:
:)
نه اینجا نیست اون گوشه ی دنج خیلی الان شلوخ پلوخ شده! گلخونه شده رسماً. :))
دیگه دنج نیست شاید از اون طرف هم یه عکس گذاشتم.
سلام 
اون گل که بچه هان با کتاب و آگاهی میخوای شاخه نونهالشون رو پرورش بدی 
آب رو نفهمیدم چرا چپه شده ^   ^
اون بالش و اینا هم امکانات و آسایشیه که میخوای براشون تامین کنی؟ 
پاسخ:
سلام.
جالبه فکر میکنم پیش فرض شما برای مادر بودن من باعث شده اکثرا همین برداشت رو بکنین :)
آبه مثلا ریخته همینطوری، بعد رسیده به کتاب! کتابه گل داده!
انگار میخواد بگه کتاب عامل رویش یک تفکر میتونه باشه مثلا!

اگه برای هایکوست که عناوین مهتر از چیدمانه
پنجمین فرمانِ دکتر جان گاتمن: بچه ها بهشتی هستند
اما اگه از عگس دنبال مفهوم هستید
به نظر میرسه می خواستید بگید رویش فکری با بها دادن به کتاب میسره
پاسخ:
آره دقیقا همینو میخواستم بگم!واقعا گویا بود؟!
عناوین مد نظر من اینها نیست اصلا.
گفتم که این یک عکس اولیه ست برای اینکه بفهمم چقدر این چیدمان منظور من رو میرسه!
خب الحمدلله یکی متوجه شد :)
متشکرم روحیه گرفتم!
بچه ها بهشتی هستند حتی اگه خونه رو به هم بریزند در هر صورت برای پرورش هوششون به این شیطنت های بچه گانه نیاز دارند دیگه...چون با این شیطنت هاست مه رشد میکنند و سبز میشوند
پاسخ:
وای عزیزم چه تعبیر جالبی داشتی :)
ممنونم.
فکرشم نمیکردم اینقدردیدگاه ها خلاقانه بشه :)
شاید مابقی سر به سرتون گذاشتن
منم می خواستم یه چیزی توی همین مایه ها بگم اما دلم سوخت و مفهوم  اصلی رو گفتم
پاسخ:
چی بگم والا!
ممنون که گفتین.
برای رسوندن مفهوم باید این رو می فرستادید
http://bayanbox.ir/info/5877982461251921423/%D8%A7%DB%8C%D9%86-Copy
پاسخ:
واقعا! چقدر بهتر شد! یعنی اون مبل اینقدر حواسها رو پرت میکنه؟!
خودمم احساس کردم این یکی خیلی گویاتره.
ممنونم.
خیلی خیلی لطف کردین که برام وقت گذاشتین.
خدا خیرتون بده.
نمیری 
کتاب عامل رویش یک فکر می تونه باشه! بعد همه کتابهاش تربیتی اند :/ بزنم تو سرت ؟ :) سه ساعت رفتم با نت سیمکارت عکس رو سایز اصلی کردم ببینم اسم کتابها چیه بعد میگه کتابها رو همینجوری گذاشتم!!! نمیری! :)
اگه آب همینجوری ریخته بَرِش دار به نظرم 
نمیرییییییی دیوووونهههههههه 
پاسخ:
آب رو عمدا ریختم! :|
بابا مفهوم مد نظرم رو که گفتم که! :))
خواهر فکر می کنی من میشینم تقلب می کنم نه تقلب نکردم 
ولی بعد اینکه نظرمو نوشتم رفتم دیدم تو کامنتها گفتی آب همینجوری ریخته رفته رسیده به کتابها.....

پاسخ:
:))
نه معلوم بود تقلب نکردی:))
ولی خب تقلب مهیا بود :)
۳۱ خرداد ۹۶ ، ۰۹:۴۲ دچـــــ ــــــار
انگار آب هنو نرسیده به کتاب گله زده بیرون! :)

+ من فکر کردم منظور اینه که طبق اون کتابها اگه بچه زد گلدون رو انداخت و آبش ریخت روی میز شما بشین روی مبل فقط نگاش کن :)
پاسخ:
:)
آره این اشکالش بود! البته که من ده بارکتاب رو کامل آب رسانی کرده بودم!
اما عکس نهایی بازم اینطوری شد!
+ :)
اتفاقا من یاد ی شعری از مولانا افتادم 
آب کم جو تشنگی آور بدست تا بجوشد آب از بالا و پست
ی چیز دیگه ای هم که به ذهنم رسید زندگی گیاهی خودم بود که انگار منتظرم آب (معرفت )به من برسه نه من برم دنبال اون
اینا تو نگاه اول بود بازم میخوای معنی بدم بگو!:))

پاسخ:
:))
جالب بود مرسی.
نه ممنونم.
اون عکس رودیگه نذاشتم. عکس رو عوض کردم.
۰۱ تیر ۹۶ ، ۱۰:۰۳ مامان محمدمهدی
خب عکسی رو که گذاشتی رو هم واسمون بزار:)
پاسخ:
میذارم. الان نه البته. به زودی.