ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4037.

چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۴۷ ب.ظ

من واقعا داره حالم گرفته میشه خب!

هرکی میاد میگه چقدر هایکوت قشنگه!

نگین خب تعریف نکنین جگر آدم میسوزه!

:|



+هایکوی من:

ساعت پنج برای مردن دیر است،

من زنده ام،

به وقت بهشت...


+من یه بار هم تو چنین مسابقه ای از خندوانه شرکت کردم،

که قرار بود برای کمپین حمایت از تولید ملی یه اسم پیشنهاد بدیم.

هرکس شنید گفت وااای چه کلمه خوبی گفتی برای کمپین حمایت از تولید ملی.

اما خب درنهایت من برنده نشدم!

لذا باید خودمو آرام کنم که من برنده نمیشدم در هر حال!

کلمه ی پیشنهادی من کمپین "حامی" بود (ح، حمایت، ا، از، م، محصول، ی، ایرانی)

و کلمه ای که برنده شد "کام" بود. (کالای، ایرانی، میخرم)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۳۱
لوسی می