ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4044.

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۷ ق.ظ

در اتفاقی بی سابقه،

من از فرط خستگی یهو و بی اختیار به مدت نیم ساعت خوابم برد،

و در نتیجه ی این غفلت،

پیتزای دیشب ما کل نونش سوخت،

و جزغاله شد به تمام معنا!

لذا ما موادشو خوردیم!

:|

من یه مقدار از خمیر و مواد رو برای بچه ها کنار گذاشته بودم،

اونا رو گذاشتم که مثلا از شرمندگیم جلوی مستر کم کنم!

اما چون پنیر پیتزا رو دوباره گذاشته بودم تو فریزر،

پنیر ورقه ایِ 9595 *تو یخچال داشتیم اونو استفاده کردم،

یه پنیر بی مزه و افتضاحی بود که بهتره نگم اصلا!

و مستر در کپ شدید به سر می برد،

که پیتزای اول که جزغاله بود،

پیتزای دوم هم بی نظیر در بیمزگی!!

در نتیجه مستر با تمام همراهی ای که کرد،

و دلجویی و دلداری و همدردی ای که انجام داد،

نهایتش کم آورد و رفت کره و خرما خورد!

اما من نشستم پای دست پختم،

و مسئولیت همه شو شخصاً به عهده گرفتم!



+خلاصه که أهم ادعیه ی ما در لحظات آخرین سحر ماه مبارک این بود:

خدایا ما یه جهالتی کردیم خودت کفایتمون کن! :))

* قابل توجه تولید کنندگان!

ما همانطور که کالای مرغوب را حمایت میکنیم،

از کالاهای کاملا غیرمرغوب و بی کیفیت هم برائت میجوییم!

شوخی نداریم با کسی!


+امروز اولین روزی بود که پسرکِ جانم رو به اصرار خودش برای سحری بیدار کردیم.

و او هم پیتزای بی مزه رو خورد ولی هیچی نگفت!

باورم نمیشد که تا صداش زدم با چشمهای عمیقاً خواب آلود از جا پرید و گفت:

ممنون مامان یادت بود منم بیدار کنی. :)

عزیزم کِی این همه بزرگ شدی؟!

:*

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۴
لوسی می

نظرات  (۲۰)

۰۴ تیر ۹۶ ، ۱۱:۳۰ محبوبه شب
خخخخ تشنگی به کنار،  پس با این اوصاف سحری هم چیزیم نخوردین دیگه؟؟
دوستان گفتن نخورین نخورین، کو گوش شنوا :دی

پاسخ:
:)))
ای خوش انصاف! شما که گفتی بخوریم که! :)))
ما از اولم گفتیم هرچی محبوبه شب گفت!
:))
۰۴ تیر ۹۶ ، ۱۱:۳۰ محبوبه شب
خخخخ تشنگی به کنار،  پس با این اوصاف سحری هم چیزیم نخوردین دیگه؟؟
دوستان گفتن نخورین نخورین، کو گوش شنوا :دی

پاسخ:
:)))
آره دقیقا!
تازه پیتزا بدون نونش مضاعفا آدمو تشنه میکنه :))
گول خوردیم جانم! گول خوردیم :))
۰۴ تیر ۹۶ ، ۱۱:۳۱ شبنم بیقرار
ممنون مامان یادت بود منم بیدار کنی!!!! ای جاااااننن...


پاسخ:
:)
۰۴ تیر ۹۶ ، ۱۱:۳۱ پـــــر ی
من گفتم پیتزا نخورین :)
پاسخ:
آرههههه کاش گوش کرده بودم.
۰۴ تیر ۹۶ ، ۱۱:۴۳ محبوبه شب
خخخ
خب من در مقام اون شیطون کوچولو ام که میامو وسوسه تون می کنم دیگه.. هزار ماشاءالله شمام آماده، فرت، لبیک گفتین :دی : ))))))))
پاسخ:
:))
خوش اومدی شیطونک :)
ما سست عنصریم دیگه چه کنیم :))
خدا بهتون عوض خیر بده که کلی خندوندینمون
البته با عرض معذرت :)
فکر کنم دل خیلی ها سحری پیتزا خواسته بود که سوخت

پاسخ:
سلامت باشین. الحمدلله که موجبات خنده و شادی شما رو فراهم کردیم.
:))
موجب خنده و شادی خودمون هم بود :))
به تمام معنا سحریِ خاصی بود :)
واقعا؟ خب الحمدلله که کفاره ی سوزاندن دل عموم رو هم بلافاصله دادیم.
البته درست میگید شاید خیلی ها دلشون پیتزا خواسته بود :(
ببخشید ولی خیلی خندیدم 
بعد میگه در کپ شدید به سر می برد:/ یعنی دارم قیافشو مجسم می کنم بعد میگه خودم نشستم پای دست پخت خودم باز دارم مجسم می کنم 
.
.
.
.
.
خو دیگه پنیر نمیریختی همون مواد رو می آوردی با نون معمولی میخوردی دیگه 
پاسخ:
:)))
منم پست رو گذاشتم که بخندین خودم از اول تا آخر پست داشتم میخندیدم :)))
و هنوز هم :))

بعد اسمش پیتزا نمیشد که! :)
خوب نشه 
از کره خوری که بهتر بود و از معجون خوری خودت هم :) 
پاسخ:
:)))
اصلا فکرشم نمیکردم این پنیر اینقدر افتضاح باشه!
پنیر ورقه ای با پنیرپیتزا فرقش چیه؟ 
پاسخ:
همون پنیر پیتزاست مدل ورقه ای.
شکلش فرق میکنه.
۰۴ تیر ۹۶ ، ۱۲:۳۵ دچـــــ ــــــار
مسئولیت دست پختم رو قشنگ گفتید :))
+ توی ایران تا حالا کسی واسه سحری پیتزا درست نکرده بودا! :)

پاسخ:
ما اینیم دیگه.
+منم همین فکر رو میکردم و احساس خلاقیت داشتم،
اما با کامنتها فهمیدم اشتباه میکردم!
هرچند این چیزی از خلاقیت و ارزشهای ما کم نمیکنه!
۰۴ تیر ۹۶ ، ۱۳:۲۲ مامان محمدمهدی
وای خدا چه کردی لوسی می:))))

پاسخ:
چه میکنه این لوسی می :))))
اشکال نداره لوسی جان من مامانم یه بار قیمه گذاشت گفت حواست باشه سه بار سوخت آخرشم نون پنیر خوردیم عوضش یه خاطره خنده دار شد یعنی تو به جز پیتزا چیزی نخوردی‏!‏؟
پاسخ:
:))
من از این خاطره ها زیاد دارم اما نه این ماه رمضون :)
این دیگه خاص الخواصش بود :))
نه دیگه.
البته آخرش رفتم دو تا خرما خوردم به توصیه ی شما :)
۰۴ تیر ۹۶ ، ۱۴:۰۴ دچـــــ ــــــار
خرما ولی خییلی خوبه برای رفع تشنگی مخصوصا اینکه رویش آب خنک بخوری
پاسخ:
این کار برای من جذاب نیست و خوشم نمیاد که رو خرما آب بخورم،
اما تو ماه رمضون بارها به ناچار انجامش دادم!
در ادامه کامنتهای خصوصیمون 
لوسی می گلم 
چقدر افتخار می کنم دوستی مثل تو دارم :) 
پاسخ:
عزیزمممم ممنونم از لطفت.
اینه که میگن دل به دل راه داره. :)
وقتی دانشجویان این مملکت در سحرگاه روز اخر ماه رمضان قیمه ی ماسیده میخورند سزاست که پیتزایتان چنین شود!!!


:))))))))
پاسخ:
بله! اتفاقا همین الان داشتم فکر میکردم که اشتباه من همین بود که قبل از اقدام این تصمیمو خبر دادم!
:))
خدا قبول کنه از همه :)

همیشه وقتی حرف چیزی رو میزنی یا میخوای واسه کسی رونمایی کنی بلایی سرش میاد خوبه که خرما خوردی...
الان گرسنه ت نیست‏?‏
پاسخ:
نه خوبه!
گرسنه که هستم
ولی مثل هر روز!
الحمدلله تشنه نیستم.
اونم مثل هر روز!
پیتزارو زده جزغاله کرده خودش، بعدم گردن آه و چشم شور خواننده ها میزاره:)))) ببینا:))))
آخی پسرک(قلب قلب قلب)
پاسخ:
بابا من نگفتم که!
خواننده های عزیز هی اومدن گفتن :))
ما مخلص همه خواننده های عزیزمون هم هستیم.
ان شالله یه بار همگی یه جا جمع شیم پیتزا لوسی پز بخوریم :)

قربونت عزیزم. :*
جدی گفتی؟ خدا وکیلی؟ ذوق مرگم کردی *      * 
💖💖💖
پاسخ:
بعله!
خب اگر اینطور نبود که هی نمیومدم وبت برات حرف بزنم و بالا منبر برم! :))
ولی ما منتظر عکس پیتزا هستیم...
این بار نامحسوس بیا
پاسخ:
سری بعد ان شالله.
بعد از اینکه پختمش :))
راستش منم دلم برا پسرک سوخت 
بزرگمنشی و معصومیت و مظلومیتش بابت خوردن چنین!! سحری عتیقه ای در اولین خاطره ی سحری خورونش گم شد وسط این همه دود پیتزا سوخته ات :))
پاسخ:
:))
پیتزا دوست داشت!
از اینکه بیدار شده بود کلا ذوق کرده بود.
نگران نباش :))